Nokia 6210 og SMS
Fra : Nick Christensen

Dato : 04-01-01 04:56

Er jeg den eneste, der med subj. har oplevet at beskeder nu bliver sorteret
omvendt? Altså her efter årsskiftet.

I stedet for som 'normalt' hvor de nyeste beskeder kom til sidst i indbakken,
så komme de nu først. Og har man slettet enkelte beskeder, så kommer der
først rod i den.

Nogen der ved hvad nyeste software er (svar ikke med mobilsiden.dk)?

--

Nick Christensen
NCH

Fra : Flemming Rømer

Dato : 04-01-01 08:39

Har v04.08 fra den 25-10-00 i min som jeg købte i for små 14 dage siden, ved
ikke om der er en nyere.
MVH Flemming

Fra : Morten B

Dato : 04-01-01 17:57

Nick Christensen <nick@mixpoint.dk> wrote in message

> [...]
indbakken,
> så komme de nu først. Og har man slettet enkelte beskeder, så kommer der

Jeg har oplevet præcis det samme, men nu hvor der er gået et par dage synes
jeg egentlig det er meget rart. Det virker mere logisk at have det nyeste
øverts. Jeg sletter aldrig beskederne enkeltvis, kun alle på een gang så det
andet har jeg ikke lagt mærke til.

Jeg ved ikke hvad den nyeste SW version er, men min er 3,01.

/Morten

Fra : Nick Christensen

Dato : 05-01-01 06:28

Morten B wrote:

> Jeg har oplevet præcis det samme, men nu hvor der er gået et par dage

Ja, når man først har vendt sig til det. Så er det faktisk meget rart. Men
stadig en mystisk fejl. Måske man kan kalde det et forsinket Y2K problem?

> jeg egentlig det er meget rart. Det virker mere logisk at have det nyeste
> øverts. Jeg sletter aldrig beskederne enkeltvis, kun alle på een gang så

Det sker nogen gange jeg har slettet beskeder fra telefonsvarer, korte
beskeder (såsom blot "ja" eller "nej") og så fra eks-kærester osv. ;/

> Jeg ved ikke hvad den nyeste SW version er, men min er 3,01.

Den har jeg også. Er der nogen herinde med nyere software, som IKKE har
oplevet det problem? Eller hvor deres som standart sortere "omvendt"??!

--

Nick Christensen
NCH