Spg. vedr. Nokia 8210
Fra : Hozoi

Dato : 04-01-01 01:15

Jeg er blevet tilbudt en brugt Nokia 8210 til favorabel pris (og nej, den er
ikke varm ). Jeg synes bare, at lyset i tasterne er utrolig svagt - det
er faktisk kun 5- og 8-tallet, der lyser optimalt, de yderste taster ses det
grønne lys næsten ikke! Jeg har prøvet at tage fronten af, og alle 4 (mener
jeg var antallet) lysdioder lyser fint. Jeg mener derfor ikke, at telefonen
fejler noget, så er dette bare generelt for denne model?

Er der ellers noget jeg bør vide, inden jeg evt. køber den? Er der en ny
model på vej?

Jeg håber I kan svare mig hurtigst muligt. På forhånd tak.

Mvh.
Thomas

Fra : Titan Kræmmer Møller

Dato : 04-01-01 01:35

> [...]
telefonen
> fejler noget, så er dette bare generelt for denne model?

Jep, det er RET underligt. I den ene side på 8210 (venstre side) er lyset
meget svagt,
og spørg mig ikke hvorfor! - Titan

Fra : Henrik

Dato : 04-01-01 01:38

Jeg købte en anden front med tastatur, så blev det meget bedre at se
tasterne.

Henrik

Fra : N/A

Dato : 04-01-01 22:25