Koder ?????????!!!!!!!!!!!?????????
Fra : Brian Nørrelund Ande~

Dato : 03-01-01 16:38

Hej NG læsere

Jeg har hørt noget om at der er koder til nokia telefoner, de skulle kunne
gøre så at man kan sende SMS gratis.
Er det rigitg eller hvad, og hvis det er hvad er koderne så ??

/Brian Andersen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-01-01 17:40

Du kan finde det et hav af steder på nettet!

Her er et sted http://www.mobil.box.sk/manufacturer.php3?newsprj=nokia

Jeg ved ikke om det virker, men det er et forsøg værd?!

VP

Fra : Kenneth

Dato : 03-01-01 18:42

Hmmm, jeg synes sgu efterhånden jeg dagligt læser samme spørgsmål, og bliver
ved med at give samme svar.

MAN KAN IKKE SENDE GRATIS SMS BESKEDER I DANMARK MED NOGEN SOM HELST
KODER!!!

Hvis i vil slippe for at betale så lad være med at sende!

Kenneth kennethsejberg@privat.dk

Fra : Peter Rongsted

Dato : 03-01-01 19:09

"Kenneth" <gsafbghs@gfdag.dk> wrote:

>Hmmm, jeg synes sgu efterhånden jeg dagligt læser samme spørgsmål, og bliver
>ved med at give samme svar.
>
>MAN KAN IKKE SENDE GRATIS SMS BESKEDER I DANMARK MED NOGEN SOM HELST
>KODER!!!

Selvfølgelig kan man det. Men man skal spørge Julemanden om lov først.

Peter

Fra : Brian Nørrelund Ande~

Dato : 04-01-01 19:44

Hej

Jeg syntes kun at jeg kan finde til nokia 3210, men kan de også bruges til
3310 ???

/Brian

Fra : Fischer

Dato : 04-01-01 19:58

> Jeg syntes kun at jeg kan finde til nokia 3210, men kan de også bruges til
> 3310 ???

Det rigtige svar på dit spørgsmål må være:
Nej - de kan HELLER IKKE bruges til 3310.

(F)

Fra : Brian Nørrelund Ande~

Dato : 10-01-01 17:37

Hej

Mit spørgsmål er, kan de også bruges til 3310 eller er det kun til 3210

/Brian

Fra : Peter Rongsted

Dato : 10-01-01 19:06

"Brian Nørrelund Andersen" <streamer@ready.dk> wrote:

>Hej
>
>Mit spørgsmål er, kan de også bruges til 3310 eller er det kun til 3210

Og svaret er: "De kan hverken bruges til 3210 eller 3310!"

Peter