Lyn hurtig søgning på FT CD, lagt op
Fra : Bo

Dato : 26-01-02 11:12

Så er hurtigsøgning af FT'er lagt op på www.boekelund.dk
Det hedder LynFT.exe

Programmet er lavet på et par timer så sig til via mail hvis der er noget
der skal laves om.

Man kan søge på alt, rart at vide at der var 72537 der hed Jens og var ugift
i 1801...eller hva

Bo

Fra : Arne Feldborg

Dato : 26-01-02 12:30

"Bo" <bo@dadlnet.dk> skrev Sat, 26 Jan 2002 11:12:15 +0100

>Så er hurtigsøgning af FT'er lagt op på www.boekelund.dk
>Det hedder LynFT.exe

Og det lever til fulde op til sit navn. Virkelig et godt stykke værtøj.

Det ser dog ud til, at programmet går i stå ved mere end 4081 filer.?

>Programmet er lavet på et par timer så sig til via mail hvis der er noget
>der skal laves om.

Jammen så vil jeg da lige komme med 2 forslag.

a. En mulighed for at markere et antal linier og overføre til klipbord.

b. En indikation på i hvilken fil de enkelte linier er fundet, evt. bare
indsat som en ekstra linie før eller efter de linier der er fundet i den
pågældende fil.

Det sidste er jo ikke nødvendigt i kip-filer (hvor denne oplysning jo
står på selve linien), men i andre sammenhænge ville det være fint.

--
mvh, A:\Feldborg

Fra : Arne Feldborg

Dato : 26-01-02 17:36

Arne Feldborg <feldborg@haunstrup.dk> skrev Sat, 26 Jan 2002 12:29:37
+0100

>Og det lever til fulde op til sit navn. Virkelig et godt stykke værtøj.
>
>Det ser dog ud til, at programmet går i stå ved mere end 4081 filer.?

Det var måske en tilfældighed, eller en fejl i een af filerne.
Det skete to gange i træk, men nu har jeg prøvet flere gange siden, med
op til 5.500 filer, og har ikke set problemet igen.

--
mvh, A:\Feldborg

Fra : Bo

Dato : 26-01-02 17:51

Det var godt, jeg har ikke kunne reprodukserer fejlen.
Dine ønsker er klar i morgen, dvs klippe, filenavn , men også gem resultatet
i ny file.

Bo

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 26-01-02 18:57

onSat, 26 Jan 2002 17:50:58 +0100, "Bo" <bo@dadlnet.dk> wrote:

>Det var godt, jeg har ikke kunne reprodukserer fejlen.
>Dine ønsker er klar i morgen, dvs klippe, filenavn , men også gem resultatet
>i ny file.
>
>Bo

[klip]
Hvordan stopper man den i den vilde jagt ?
hvis min Hans Andersen farer forbi som en af de første, må jeg
pænt vente, til alle de mange tusinde er listet op.
er der en fidus, som jeg ikke har set

mvh Ebbe