Sidder fast i MOHAA
Fra : Børge T.

Dato : 03-02-02 05:18

Hej.
jeg er nået til Escape Fort Schmerzen. Banen starter lige før man render ud
i det fri, det brager om ørene på en, og de tyske soldater vælter frem. Lidt
foran ind/udgangen holder der et tog. Retningspilen i toppen viser, at man
skal løbe lige ud når man kommer ud af døren, og det har jeg så gjort ca
1086453728 gange, men jeg kommer kun hen til toget, da jeg jo ikke kan løbe
gennem vognene, når dørene i disse ikke er åbne.

Hvad skal jeg gøre? Hvor skal jeg løbe hen?

B.T.

Fra : Mig

Dato : 03-02-02 09:53

Dørene burde være åbne, så du kan komme væk? - der må være noget andet du har glemt?

Hold til højre for at maximere afstanden til alle de tyskere der skyder på dig, og løb så hen til toget - der burde væren en
vogn åben?

Fra : Madsen

Dato : 03-02-02 10:48

On Sun, 3 Feb 2002 09:52:34 +0100, "Mig" <nifoNOSPAM@nospam.dk> wrote:

> [...]
>
>Hold til højre for at maximere afstanden til alle de tyskere der skyder på dig, og løb så hen til toget - der burde væren en

Oven i købet en vogn fyld med dine venner som
skyder på tyskerne bag dig. Når du når hen til
vognen er missionen slut.

Mvh Madsen

Fra : Joe Sandøe

Dato : 03-02-02 10:40

"Børge T." <chanelle4@hotmail.com> wrote in message
> [...]
løbe
> gennem vognene, når dørene i disse ikke er åbne.
>
> Hvad skal jeg gøre? Hvor skal jeg løbe hen?

Der skulle gerne sidde en deling allieret, i en åben togvogn, som du skal op
til ?
Hilsen Joe

Fra : Børge T.

Dato : 03-02-02 17:52

> [...]

dig, og løb så hen til toget - der burde væren en

>Oven i købet en vogn fyld med dine venner som
>skyder på tyskerne bag dig. Når du når hen til

Hej.
Det er jo netop det der er problemet. Der er ingen åbne døre i togvognene.
Jeg har nu prøvet at komme op til toget 4-5 gange, og er løbet til begge
sider, men ingen af gangene har jeg overlevet mere end 5-10 sekunder, og der
er ingen venner, ingen åbne døre i toget. I.flg. pilen i kompasset, er det
den midterste togvogn i forhold til den lille trappe op til toget der er den
rigtige, men jeg kan ikke åbne døren???

Mvh
B.T.

Fra : Madsen

Dato : 03-02-02 18:51

On Sun, 3 Feb 2002 17:51:50 +0100, "Børge T." <chanelle4@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>den midterste togvogn i forhold til den lille trappe op til toget der er den

Hej

Prøv at trykke på TAB for at se hvad din
nuværende mission er.
Måske der er noget indenfor som du har glemt
at gøre.

Mvh Madsen

Fra : Børge T.

Dato : 03-02-02 19:32

> [...]
>
> Prøv at trykke på TAB for at se hvad din
> nuværende mission er.
> Måske der er noget indenfor som du har glemt

Når jeg trykker TAB står der bare Escape Fort Schmerzen. Det er det eneste
punkt!

mvh
B.T.

Fra : Børge T.

Dato : 03-02-02 19:50

Så kom jeg videre, eller rettere sluttede spillet. Løsningen var at skyde
ham i tårnet, så åbnede dørene i toget sig, og mine venner hjalp med at
pløkke de sidste germanere. Og så sluttede spillet

B.T.

Fra : Joe Sandøe

Dato : 03-02-02 20:01

> [...]
> ham i tårnet, så åbnede dørene i toget sig, og mine venner hjalp med at
> pløkke de sidste germanere. Og så sluttede spillet

"Og så sluttede spillet " ???
Så sluttede missionen, og så kommer den geniale mission - operation
landgang - den er dog bare for fed ))))

Joe

Fra : Mogens

Dato : 03-02-02 20:19

On Sun, 3 Feb 2002 19:49:54 +0100, "Børge T." <chanelle4@hotmail.com>
wrote:

>Så kom jeg videre, eller rettere sluttede spillet. Løsningen var at skyde
>ham i tårnet, så åbnede dørene i toget sig, og mine venner hjalp med at
>pløkke de sidste germanere. Og så sluttede spillet

Nej da, der er mange missioner endnu. Tror du ikke bare
programmet gik ned ?

Jeg passerede det sted for flere dage siden og jeg spiller
stadig.

Mvh Mogens

Fra : Geir Waaler

Dato : 04-02-02 09:25

Mogens <moveng@mailme.dk> wrote in message news:<r63r5u0e85sm33bq8aa99er9apnitok756@4ax.com>...

> [...]
> programmet gik ned ?
>
> Jeg passerede det sted for flere dage siden og jeg spiller

Børge kan have rett: Siste scene i Mohaa ligner på den i (Trondheim?);
Efter å ha sprengt en fabrik i filler løber man ut, og må skyde et
visst antal germanere før togvognen åbner sig. Vel ombord på toget -
er spillet ferdig, helt ferdig. Vi vil ha mer!

mvh. Geir

Fra : Mogens

Dato : 04-02-02 14:28

On 4 Feb 2002 00:24:44 -0800, gwa@c2i.net (Geir Waaler) wrote:

> [...]
>visst antal germanere før togvognen åbner sig. Vel ombord på toget -
>er spillet ferdig, helt ferdig. Vi vil ha mer!

Sorry, det var jeg ikke klar over. Jeg er selv nået til samme mission
nu, men har endnu ikke gennemført den.

Øv, er det allerede slut ? Det gik alt for hurtigt.
Kommer der ikke snart en 2'er ?

Mvh Mogens

Fra : Gizmoduck

Dato : 03-02-02 22:22

wrote:

> [...]
>ham i tårnet, så åbnede dørene i toget sig, og mine venner hjalp med at
>pløkke de sidste germanere. Og så sluttede spillet

man kan nok gætte sig til det er wolfenstein du snakker om....men
kunne du ikke lige ha' nævnt det alligevel? det havde givet lidt mere
mening

eksempel som man nok ikke ser i tv-sporten:

og så vandt et hold 3-2 over et andet hold, en mand udtalte "ham
spilleren var godt nok god"

--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : Simon Nejmann

Dato : 03-02-02 23:26

On Sun, 03 Feb 2002 22:22:29 +0100, Gizmoduck
<gizmoand@nospamworldonline.dk> wrote:

>man kan nok gætte sig til det er wolfenstein du snakker om....men
>kunne du ikke lige ha' nævnt det alligevel? det havde givet lidt mere
>mening

Faktisk tror jeg han taler om MoHAA (Medal of Honour Allied Assault) -
man har ingen bevæbnede venner i RtCW (Return to Castle Wolfenstein).

Men jeg er nu alligevel, eller netop derfor, enig i din pointe...

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann