Hjælp med ny RAM-blokke
Fra : MagnetiSøren

Dato : 03-02-02 03:23

Jeg har en AMD K6 500Mhz med det DTK PAM 0052V bundkort.

indtil idag har jeg haft to RAM-blokke på hhv 32 og 64 Mb.
Idag har jeg så købt yderligere en blokke på 128 Mb PC166

Efter installationen viser computeren de 192 Mb samlet RAM som jeg regnede
med...

Efter ca 2 tim faldt de 128 Mb fra igen og computeren viser kun de 64
Mb...???

Jeg har fået at vide at PC100 og PC166 ikke er noget jeg skal tænke over da
PC166 sagtens kan køre på et PC100 bundkort..

det virkede fint i starten, men hvad er der sket???

Fra : MagnetiSøren

Dato : 03-02-02 03:43

Sorry, men nedenstående blokke er 133 og ikke 166

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 03-02-02 09:38

Hejsa..
Sidder rammen godt nok i soklen...I nogle sokler , skal der virkelig trykkes
til , før rammen bliver låst..

hygge
Martin

Fra : Søren Christensen

Dato : 03-02-02 14:49

> det virkede fint i starten, men hvad er der sket???

Prøv at bytte om på rækkefølgen af blokkene. De største først skulle vist
være bedst hvis jeg husker korrekt.

/Søren