Breth igen
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 02-02-02 23:47

Lidt mere om den uhyggelige dyrlæge i Horsens
http://www.horsens-folkeblad.dk/default.asp?art=3302

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Maj-Britt

Dato : 03-02-02 00:36

*Gys* Det er da ganske forfærdeligt, at sådan en mand kan få lov til at
fortsætte sin samlebånds klinik - hans metoder er jo hamrende
uforsvarlige!!!
. Hvor er jeg dog taknemmelig for at der i København findes rigtigt gode
dyrlæger. Jeg tør slet ikke tænke på, hvordan jeg ville føle og reagere,
hvis en af mine puslinger blev udsat for sådan en frygtelig omgang - og så
ovenikøbet skulle finde mig i at blive kaldt hysterisk o.lign. Føj for satan
. Jeg syntes det er _helt_ fint at manden bliver hængt ud i pressen - jeg
ville bare ønske, at der også ville være et retsligt efterspil, så han
_aldrig_ nogensinde for mulighed for at "behandle" flere dyr. Håber da i det
mindste, at folk tager ved lære af disse rædselsfulde eksempler og ikke
lader sig narre/lokke af de lave priser.

Hilsen
Maj-Britt

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:a3hq22$4hk$1@sunsite.dk...

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 03-02-02 01:03

Ja puha

Lige da vi var flyttet hertil, så jeg hans annonce i ugeavisen - og jeg var
lige ved at falde i med begge ben...... for ih det var vel nok billigt. Men
for det første så var Neo allerede neutraliseret og for det andet, så synz
jeg at hans annoncer var lidt for kolde. Så priser mig lykkelig for at jeg
ikke røg på den vogn.

Og ja han burde ikke bare slippe, med dårlig omtale i aviserne.

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Trine Piltoft

Dato : 03-02-02 01:11

Det er en temmelig uhyggelig historie synes jeg. Jeg har aldrig brudt
mig om hans annoncer som han har i ugeaviserne - de virker temmeligt
pengefikserede.

Det er iøvrigt ikke kun i Horsens han har praksis - har fundet hans
hjemmeside, og han har temmeligt mange klinikker rundt omkring (så pas
på derude....!). Det er intet under at operationerne foregår på
samlebånd - Han må have temmelig travlt.

Her er adressen på hans hjemmeside, hvis nogen skulle være nysgerrig:
http://www.breth.dk

Hilsen Trine P.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 03-02-02 01:20

Ja jeg strøg også ind på hans side, efter den uhyggelige historie om den
stakkels kat

Læg mærke til det han skriver at han i hvert fald ikke bliver stresset, af
alle de kliniker han har gang i. Og lirede han ikke noget af om stress, som
undskyldning for den stakkels kats død?

*Grrrrrrr*

Hilsen
Joan