SMS problem 1. juli...?!?
Fra : Thomas

Dato : 03-01-01 08:27

Hvad sker der med de gratis SMS sendere, som ligger på nettet, nu når man
kan flytte sit mobilnummer til et andet selskab? De er jo typisk baserede på
at sende en email til telefonen via f.eks. nr@note.sonofon.dk hvordan kommer
de til at fungere i fremtiden og kommer de i det hele taget til at fungere?

--
MVH

Thomas
http://home8.inet.tele.dk/bcp/tj/ - følg med på vores webcam...
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash4 tutorial
No job is so simple, that it can't be done vrong.

Fra : Flemming Rømer

Dato : 03-01-01 22:06

Det tror jeg heller ikke selskaberne ved det er nok b.la. derfor at de
har fået et halvt år endnu til at det sker.
MVH Flemming

Fra : N/A

Dato : 08-01-01 10:19

Fra : N/A

Dato : 08-01-01 10:19

Fra : N/A

Dato : 08-01-01 10:19

Fra : Thomas

Dato : 08-01-01 10:19

> jaja... man skal bare være klar over hvilket selskab man sender beskeden
> til.
> altså, brugeren på din hjemmeside skal selv vide selskab sms'en skal
sendes
> til.

Men hvis man nu har en SMS service, hvor folk kan tilmelde deres
mobiltelefon numre, som gemmes i en database, og man så sender SMS'er via
denne database baseret på email, så har man vel et problem her 1. juli? (med
mindre selskaberne selvfølgelig laver en fælles løsning som du skriver).