Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Jubiimail til Outlook Express
Fra : Oliver Nielsen

Dato : 02-02-02 23:02

Hej gutter.

Hvordan får man sine mail fra jubii til sin outlook express?

Jeg ved godt at serveren skal være POP3, men jeg ved ikke hvordan eller
om man overhovedet kan få sine mails til at blive sendt til outlook, og
om de bliver synkroniserede. Altså hvis jeg sender en mail fra
outlook.Kommer den så til at at passe med jubiis pladsforhold.

Fra : Søren Blom

Dato : 02-02-02 23:32

"Oliver Nielsen" <stony1@e-mail.dk> skrev

> Hvordan får man sine mail fra jubii til sin outlook express?

Det kan du ikke, Jubiimail er kun en web-mail som Sol.dk osv.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Zero3Cool

Dato : 16-02-02 10:34

> Det kan du ikke, Jubiimail er kun en web-mail som Sol.dk osv.

Jo, måske...
Hvis du allerede har en pop3 email så kan du måske bare sige til din
jubiimail at den skal videresende alt post til din pop3 email.

En helt anden løsning ville være at oprette en helt gratis pop3 mail hos
www.hotpop.com der er kun en lille reklame i head'eren når du sender mails.

~Zero3Cool

Fra : Michael Petersen

Dato : 16-02-02 17:48

"Zero3Cool" <FJERNDETTEzero3cool@bonbon.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> jubiimail at den skal videresende alt post til din pop3 email.
>
> En helt anden løsning ville være at oprette en helt gratis pop3 mail hos

Jeg har undersøgt det hos Jubiimail tidligere. Der er ikke nogen mulighed
for videresendelse eller for at hente fra direkte fra deres server. Jubii
mail kan kun læses i en browser.

Michael
--
------
Who is General Failure and why is he reading my harddrive?