Anbefaling af headset
Fra : Prost

Dato : 02-02-02 20:42

Hejsa

Jeg har et spørgsmål omkring headset, hvad har du og hvorfor valgte du lige
netop det ?
Eneste "must" er der skal være rigelig med ledning på, omkring 2,5 - 3,0
meter

/Rune

Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 02-02-02 23:17

Plantronics HS1 til ca. 500,- har fået god kritik mange steder. Jeg har haft
et sæt et par måneder. Jeg synes, de er ret gode... Har brugt dem til bl.a.
Operation Flashpoint. Hvis dem du skal spille med har et andet headset, er
det ok at bruge programmet Roger Wilco. Her tænker jeg på, at Microsoft har
lavet et godt sæt med en håndpad til forskellig styring - også en populær
model, men den er bedst hvis alle i et netværk bruger den samme. Der er
nemlig styring for fx. hvem du vil snakke med (alle/team). Under alle
omstændigheder vil min anbefaling gå på HS1'en. Man kan spille flere timer
uden "at få kogt ørerne" og lyden er som et par rimelige
Sennheiser-hovedtlf. (ret god stereo).

Fra : LCO

Dato : 03-02-02 19:28

Rasmus Ipsen skrev:

> [...]
> omstændigheder vil min anbefaling gå på HS1'en. Man kan spille flere timer
> uden "at få kogt ørerne" og lyden er som et par rimelige

Jeg kan tilslutte mig Hr. Ipsens indlæg. Jeg kan varmt anbefale Plantronics
HS-1 som jeg købte efter indlæg og svar her NG. Jeg bruger dem selv til div.
spil samt telecon over nettet, og du kan også holde ud at høre musik på dem,
men forvent ikke lyd i høj kvalitet som et par "rigtige" hifi hovedtelefoner
kan levere. Men så ville du jo nok heller ikke sidde ved en pc og høre
musik!!!! Du kan evt. se på følgende links, men som jeg allerede skrev den
gang er personlig erfaring at foretrække, frem for anmeldere som alligevel
er "købt" af producenterne.
http://www.spilzonen.dk/content/artikel_vis.asp?id=88&page=1
http://www.pcheadset.dk/product.asp?product=3
http://replay.tv2.dk/hardware/anmeldelse.php/43

Fra : Røde Ørn

Dato : 02-02-02 23:56

> [...]

lige
> netop det ?
> Eneste "must" er der skal være rigelig med ledning på, omkring 2,5 - 3,0

Ingen tvivl: Sennheiser M@B40 - kan købes i Elgiganten til 399,- Det er er
suverænt det bedste headset, jeg har prøvet - og jeg har prøvet en del
headsets.

Der er klokkeklar lyd i ørebollerne og mikrofonen er rigtig god. Efter jeg
har fået dem, har jeg oplevet, at alle siger, at lyden er helt ekstremt
forbedret via f.eks. online-spil.

Iøvrigt har jeg set mindst tre tests, hvor dette headset vandt. Og endelig
er de ret seje og fancy i design og stil. De sidder rigtig godt, og de
irriterer slet ikke. Der er lang ledning på, og ledningen kan deles i to
ledninger (man rykker den blot fra hinanden), hvis du f.eks har brug for at
sætte mikronen til nede i lydkortet og selve høretelefonerne direkte i dine
højttalere.....det er ret smart. Du vil IKKE fortryde købet af disse.

Endnu en fordel ved at købe dem i Elgiganten er, at der 30 dages returret -
så rent faktisk kan du teste dem i en hel måned - og hvis du fortryder kan
du returnere dem og få pengene tilbage. Det er genialt.

Ørnen.

Fra : *** J o h n n y ***

Dato : 04-02-02 13:35

der er kun et at vælge hvis du spiller meget online, det er Microsoft
Sidewinder Game Voice.

http://www.gamevoice.com

Type: VoiceCommand GameControl
Headset with Microphone
Interface: USB
Warranty: 2 Years

pris (edbpriser.dk ) : 370,-

johnny
--

Da jeg blev født fik jeg valget mellem at