BBC Radio One
Fra : Jørgen Bo Jensen

Dato : 02-02-02 20:27

Undskyld hvis I har talt om det allerede, jeg tjekker ikke gruppen så ofte
som jeg burde -
- men når jeg gør, fyldes jeg hver gang af beundring over Åges standhaftige
måde at holde fast på retten til at ha' en personlig musiksmag .... :)

Men til sagen:
Er der andre end mig, der synes TDC er en samling kvalitetsignorante
metervarepopfjolser, når de fjerner BBC Radio One fra kabelnettet ???

Ku' man i så fald overveje at starte en underskriftsindsamling ??
Mener at kunne huske at sådan en for et par år siden rent faktisk medførte
en mindre ændring af enten tv- eller radiosammensætningen.

Meninger anyone ???

/Jørgen Bo Jensen.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-02-02 22:12

Jørgen Bo Jensen <jbj3519@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a3hei4$2lo0$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> Er der andre end mig, der synes TDC er en samling kvalitetsignorante
> metervarepopfjolser, når de fjerner BBC Radio One fra kabelnettet ???

_________

Metervarepopfjolser med ring-i-næsen-holdninger til den folkelige musik.
Det er hvad jeg kalder dem. Støttet godt af den musikpolitiske korrekte
inkompetente fisefornemme kulturelites anmeldermafia på den danske aviser.
SÅDAN ! - Metervarepopfjolser hmmmm.. det ord har jeg aldrig hørt før - men
det lyder da sjovt. Haha . Det vil jeg bruge i fremtiden.
Men du skal nok ikke regne med at det bliver bedre af
underskriftsindsamlinger. Dem som sidder på de de besluttende poster i det
danske mediebillede er kvalitetsvrag som tror at hele befolkningen klapper i
hænderne af deres sut-i-munden beslutninger om at alt musik skal indeholde
elementer af tæppebankning og vejarbejdsstøj og kun aflyttes af den gruppe
af af befolkningen som stadig sidder i barne- eller klapvogn.
Det er en samling computernørder som tror at musik laves af en computer
som er gået i selvsving.
Jeg vil foreslå dig at du prøver at finde BBC på mellembølge på din
radio. Der kan den aflyttes, men det er jo et stykke fra fm-kvalitet.

Hilsen Åge
(Tomater svæver ikke 10 cm. over jorden og bliver ædt af agurker - det er
kun i computerspil)

Metervarepopfjolser ? ? ? - hahaha

Fra : Stig Hartvig Nielsen

Dato : 02-02-02 23:08

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
> Jeg vil foreslå dig at du prøver at finde BBC på mellembølge på din
> radio.

Desværre, Åge - du ta'r fejl. BBC Radio One er ikke blevet sendt på
mellembølge siden 1993.

mvh

Stig Hartvig Nielsen
www.radionyt.com

Fra : nikolaj borg

Dato : 03-02-02 00:52

"Jørgen Bo Jensen" <jbj3519@ofir.dk> wrote in message

> Men til sagen:
> Er der andre end mig, der synes TDC er en samling kvalitetsignorante
> metervarepopfjolser, når de fjerner BBC Radio One fra kabelnettet ???

Jeg synes, at TDC er kvalitetsignorante, men det er helt uafhængig af deres
kabelnet, som jeg aldrig har været i kontakt med . Iøvrigt har jeg lyttet
en del til Radio One på det sidste og vil gerne knytte et par kommentarer
til deres udsendelser:

- programmerne i dagstimerne er temmeligt intetsigende og spiller i høj grad
det samme bras som P3. Til gengæld er det tydeligt, hvor P3 har planket
deres koncepter fra. Men det gør altså ikke nødvendigvis Radio One bedre...

- aftenprogrammerne er til gengæld serdeles glimrende. Der er en smule for
meget elektronisk musik til min smag - eller skulle man hellere sige: De
spiller noget andet elektronisk musik end det, jeg normalt finder
interessant - men kommer vidt omkring, og det er altid en oplevelse at lytte
til. Tænk, jeg troede faktisk, at genrer som punk var blevet fuldstændigt
opslugt af mainstream, men der tog jeg alligevel fejl. I disse dage er det
befriende med radio lavet af "eksperter" indenfor deres område. Rart at
høre, at folk ved, hvad de snakker om.

> Ku' man i så fald overveje at starte en underskriftsindsamling ??
> Mener at kunne huske at sådan en for et par år siden rent faktisk medførte
> en mindre ændring af enten tv- eller radiosammensætningen.

Det kan godt være, at TDC er kvalitetsignorante, men virksomheden har en
rygrad som en regnorm, så en flok sure mennesker der råber højt bør kunne
ændre noget. Måske skulle du true med at gå amok med en rendegraver omkring
et par vitale ledninger i Københavnsområdet.

> Meninger anyone ???

Masser af meninger.

/Nikolaj

Fra : Rhythm

Dato : 03-02-02 11:29

"Jørgen Bo Jensen" <jbj3519@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mener at kunne huske at sådan en for et par år siden rent faktisk medførte
> en mindre ændring af enten tv- eller radiosammensætningen.

Jeg er dælme også sur.
Radio One havde jo de live trance event transmitationer som ingen af de
andre kanaler har.
De havde både: Paul Oakenfold , Paul Van Dyk. Og naturlig vis blev de også
rippet til CD
de op til 93min events med pumpende trance.
Få den kanal tilbage til nettet tak.

Men se blot på den elendige måde at de har gjordt det med VH1.
Midt i en live transmitering jeg indspillede cuttede skide OnCable det for
at vise det der
National Geografic. OnCable ryger ned af bakken hvis de bliver ved med det
pis.

Rhythm

Fra : Haiki

Dato : 03-02-02 16:15

Hei.
Jeg klaget til TDC og fikk dette svaret:

---
Tak for din mail

Vi har gennemført en undersøgelse blandt mere end 4.000 kabel-tv husstande,
der er blevet bedt om at vurdere hvor tilfredse de med de enkelte radio og
tv programmer samt hvor vigtigt det er, at de enkelte programmer er med i
udbudet.

Yderligere har vi fortaget en række dybtgående Fokusgruppeinterview med
grupper af kunder, for at belyse særlige forhold.

Det er på det grundlag vi har forhandlet med de relevante programudbydere og
forsøgt at sammensætte en bedre pakkeløsning , med mere alsidighed og større
kvalitet inden for programmerne.
Desværre er det ikke muligt at gøre alle vores kunder tilfredse,og jeg
beklager at netop dit ynglings program er forsvundet

Bevar venligst denne mails indhold hvis den besvares.

Med venlig hilsen
Janny Jeppesen
Kabel tv Kundeservice
---

"en bedre pakkeløsning , med mere alsidighed og større
kvalitet inden for programmerne."

et genialt svar, hva?

nils

Fra : Rhythm

Dato : 03-02-02 16:57

"Haiki" <nilsleversen@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hei.
> Jeg klaget til TDC og fikk dette svaret:
>
> ---
> Tak for din mail

"snip"

Det ligner et standard brev , for det ligner til forveksling det svar jeg
fik da jeg skrev til dem
angående at RTL var blevet droppet her på Fyn.

Rhythm

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 04-02-02 01:34

"Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk> wrote in message

> [...]
> fik da jeg skrev til dem
> angående at RTL var blevet droppet her på Fyn.

Stavede de også 'yndlings' forkert i dit standard-brev? For så burde de da
ansætte en korrektur-læser.

Jacob