http://www.cellularphonezone.com/
Fra : [SFS]Razzia

Dato : 02-01-01 22:07

Jeg overvejer at købe et datakabel til min 3210.

Er der nogen der har handlet med http://www.cellularphonezone.com/, hvad er
jeres erfaring og er der nogen ting jeg skal tage højde for (told osv.)??

Er det sikkert nok at handle med VISA kort?

mvh. Rasmus Lauritsen

Fra : Kenneth

Dato : 02-01-01 22:59

Jeg har handlet med VISA kort på nettet flere gange og det er aldrig blevet
misbrugt og jeg er aldrig blevet snydt.

Kenneth kennethsejberg@privat.dk

Fra : [SFS]Razzia

Dato : 02-01-01 23:28

Det er ikke fordi jeg er så bange for at handle med VISA kort, men er der
noget ekstra man skal betale. Jeg tænker på noget told eller lignende. Eller
er det ikke noget problem når det er i England (EU)?

Fra : Tom Jensen

Dato : 03-01-01 02:52

[SFS]Razzia skrev i meddelelsen ...
> [...]
>jeres erfaring og er der nogen ting jeg skal tage højde for (told osv.)??
>
>Er det sikkert nok at handle med VISA kort?

-------

hej
jeg fik lige før jul en pakke derfra ,uden problemer.
jeg bestilte søndag aften og havde pakken fredag .

fragten var 2.95£ = ca 37 kr.

jeg købte 3 forskellige datacabler og jeg syntes de ser udtil at være af høj
kvalitet.

der var ingen told af pakken .

mvh
tom jensen
viborg

Fra : John R. Jensen

Dato : 03-01-01 17:45

Hej Rasmus,

Jeg købte mit data-kabel hos http://www.activemobiles.com/nokcable.htm

Det kabel du skal bruge koster £11,50 incl. porto.
(mod £12,89 incl. porto, hos dem du skriver om)

Jeg bestilte det en onsdag eftermiddag ca. 16:00, og havde det mandag (han
sagde selv det ville tage 3 arbejdsdage, da jeg snakkede med ham). Det blev
bestilt via FAX, så det er også en mulighed, hvis du ikke vil bruge dit kort
over nettet.
--
Best Regards/Med venlig hilsen

John R. Jensen