Loop er godt
Fra : Jes og Janet

Dato : 02-02-02 20:53

Alle Loops stænger er designet af fluegeniet Göran Andersson. Alle Loop
modellerne er fantastiske, på trods af den lave pris på selv Black Line
modellerne så er det fremragende stænger. Såvel for begyndere som for mere
erfarne fiskere.

Jes

Fra : Kasper Rung

Dato : 03-02-02 11:13

Ja, lige bortset fra dem der knækker i første kast og ikke kan byttes, fordi
det tog mig mere end et år at bygge den...

Det var lidt ærgeligt at de ikke har mere end et års garanti, når nu deres
produkter er fantastiske.

- Kasper

Fra : Simon...

Dato : 03-02-02 13:30

> Det var lidt ærgeligt at de ikke har mere end et års garanti, når nu deres
> produkter er fantastiske.
der er min. 2 år på alt der købes pr 1. jan 2002... desuden hvis man køber
en loop stang kan man få en 5 års idiotforsikring for 200 kr... dvs hvis jeg
knækker stangen i bilen, eller kommer til at træde på den får jeg gratis
kvit og frit en ny...
ved så ikke om den udvidede garanti dækker den nye stang... men eftersom der
ikke blev skrevet s/n ned gør den vel... ?

mvh.Simon

Fra : JD

Dato : 03-02-02 14:49

Forkert, pr 1/1-2002 er der 2 års reklamationsret
mvh
Jakob

Fra : Simon...

Dato : 04-02-02 08:24

stort set det samme... i sportdress hvor jeg købte min greenline sagde han 2
års garanti hvis den gik i stykker...

-Simon

Fra : Soren Pedersen

Dato : 04-02-02 10:00

Bare sørg for at få ordet "garanti" på tryk - Reklamartionsret og garanti er
IKKE det samme.....

Mvh
/Søren

Fra : arthurdent44@hotmail~

Dato : 03-02-02 11:48

> [...]
> modellerne så er det fremragende stænger. Såvel for begyndere som for mere

Øhhhhh... sælger du Loop stænger eller hvad?

Fra : **RedTag**

Dato : 03-02-02 12:54

"Jes og Janet" <jajo@post12.tele.dk> skrev i meddelandet
> [...]
> modellerne så er det fremragende stænger. Såvel for begyndere som for mere

Det kan jag då bara säga att jag har provat flera modeller av LOOP och jag
är inte särskilt imponerad, vad jag däremot kan säga är att jag har helt
fasnat för HiLevel spön och klingor då jag bygger en del spön.
Dom är för mej det bästa för min lite aggresivare kaststil, sedan så är 5
års garanti på både klingor och färdiga spön (Alla HiLevel spön är
tillverkade i svergie)

/M

Fra : Finn Nielsen

Dato : 03-02-02 18:21

Måske du skulle passe en anelse på dine påstande, hvilket trådende jo også
tilkendegiver.

Jeg var i Gaula i sommer, min fiskekammerat knækkede her sin gule
to-håndsstang under figthen af en laks - den gik i fire dele - ingen af de 7
fiskekammerater der var med kunne forstå hvad der skete.

Den sidste dag ved Gaula fik vi besøg af en fælles ven, som har fisket laks
i mere end 20 år - bl.a. med Jan Johansson (han ved hvad han taler om), han
kunne meddele at der siden sæsonstarten i Mörrum var knækket 10 Yellow-line
2-håndsstænger!!!!!!!!! (designet af et geni???).

Tilbage til min uheldige kammerat. LOOP bytter selvfølgelig, så efter
hjemkomsten fra Norge fik han en ny stang.

Den skulle så prøves i Lilleåen - 3 kast så knækkede den..........

Der skal noget af en rygrad til at prale alt for meget af LOOP-stængerne
(måske er det netop manglende rygrad, der er problemet - altså i stængerne).

Når det er sagt, så har jeg selv en dejlige fluestang - en gammel model af
LOOP, og den er jeg glad for (holder heldigvis endnu) - så det er ikke den
rene ynk med LOOP, men derfra og så til din påstand, er der immervæk et
stykke vej - et GODT stykke.....

Med lystfisker- og opklarende hilsen
Finn Nielsen
NJHF. www.seatroutfishing.dk