Nytårshilsen fra min telefon
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-01-01 17:11

Min telefon ringede præcis kl. 00.01, altså nytårsaften. Mit ur gik
godt nok lidt for hurtigt, så den var et par minutter i, men den
ringede præcis i forhold til dens ur :)

Der stod bare GODT NYTÅR! i displayet, intet andet. Jeg prøvede at
tage telefonen, og så stoppede det bare.

Jeg blev i går lidt nysgerrig, og har prøvet at rode lidt med det, og
det kan fremprovokeres ved at pille ved datoen og uret.

Det er en Audiovox 810 der er tale om - med Telmore, selvom jeg nu
ikke tror de har noget med det at gøre.

Det er da en meget hyggelig gag :)
--
Godt nytår!
/Lasse

Flere besøgende til din side, og lidt penge oven i hatten...
http://tjenpenge.com/

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-01-01 20:00

> Der stod bare GODT NYTÅR! i displayet, intet andet. Jeg prøvede at
> tage telefonen, og så stoppede det bare.

Sikkert en sms sendt som "direkte besked"

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-01-01 20:15

> Sikkert en sms sendt som "direkte besked"

Som kommer igen når man piller ved datoen?

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet

Fra : Tommy Thøgersen

Dato : 02-01-01 23:01

Du har sikkert ret, at det var en "direkte besked", for det er ikke
telefonen, der får nykker. Jeg har to af slagsen, og de kan ikke selv lave
hilsener.

tommy

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-01-01 01:28

Tommy Thøgersen skrev:

>Du har sikkert ret, at det var en "direkte besked", for det er ikke
>telefonen, der får nykker. Jeg har to af slagsen, og de kan ikke selv lave
>hilsener.

Tja, så har Telmore måske en finger med i spillet.

Jeg har prøvet at sætte den på engelsk, det står stadig på dansk. Men
det er altså ikke en SMS, for telefonen RINGER (ingen SMS-tone, og det
ville der heller ikke komme - for det har jeg slået fra).

Utroligt ville det da også være, hvis folk lige kom til at sende dem
igen lige præcis da jeg prøvede at sætte uret tilbage.

[3. forsøg på at poste. TDKs newsserver smider uhæmmet indlæg væk, TDK
ved ikke hvornår de får tid til at gøre noget ved det.]