Telmore ?
Fra : Thomas Jensen

Dato : 02-01-01 14:09

Er der nogen herinde der har erfaringer med www.telmore.dk som udbyder ?
Det ser jo godt nok ud med priserne, men kører det ok ?

mvh
Thomas

Fra : Fisker

Dato : 02-01-01 15:14

> Er der nogen herinde der har erfaringer med www.telmore.dk som udbyder ?
> Det ser jo godt nok ud med priserne, men kører det ok ?

Se eventuelt Jan Ehlers indlæg fra d. 29/12-2000.

\Mandal

Fra : Claus E Beyer

Dato : 02-01-01 15:55

"Thomas Jensen" <oelhunden@yahoo.com> skrev i en meddelelse news:92sju2$5ac$1@news.inet.tele.dk...
> Er der nogen herinde der har erfaringer med www.telmore.dk som udbyder ?
> Det ser jo godt nok ud med priserne, men kører det ok ?
>
> mvh
> Thomas

Vi har efterhånden haft en del tråde med Telmore, så du vil nok kunne finde noget "længere nede" i denne NG. Som jeg husker svarene,
er Telmores kunder godt tilfredse med Telmore. Jeg overvejer selv meget at skifte til Telmore, men skal lige have brugt et 400 kr,
et 250 kr og et 150 kr taletidskort hos Mobilix inden jeg gør det - så det varer lidt endnu.

De bruger jo TeleDanmark Mobils net og teknisk set er Telmore derfor lige så gode som TDM. Noget som kunderne er glade for hos
Telmore er, at man på Internettet kan se en samtalespecifikation over sit forbrug.

En af grundene til at Telmore kan levere samtaler til 1,25 kr/min (døgnet rundt) er vel at det forudsættes at kunderne i forvejen
har en mobiltelefon, Telmore slipper altså for tilskuddene til køb af mobiltelefon. Der bliver heller ikke tale om at nogen kunder
indirekte kommer til at betale for andre kunders uinddrivelige restancer, da Telmores kunder forudbetaler deres samtaleforbrug.

Noget jeg mangler ved Telmore er muligheden for at ringe til udlandet og at kunne bruge Telmore abonnementet i udlandet, men mon
ikke det kommer, når de har det tekniske på plads?

Claus, endnu ikke Telmore kunde

Fra : Thomas Jensen

Dato : 02-01-01 22:17

tak for hjælpen, fandt den anden tråd også

Thomas