K-PAX
Fra : Zeki

Dato : 02-02-02 18:41

Hej

Kevin Spacey har længe ligget på listen over mine favorit-skuespillere, og
efter at have set 'K-PAX' er jeg nået frem til følgende konklusion: Kevin
Spacey er kun med i gode film.

Seriøst, så er 'K-PAX' et lille mesterværk. Fine skuespillerpræstationer,
ikke bare fra Spacey, men også fra en anden af Hollywood's store kanoner,
Jeff Bridges.

Selve filmen er vel en blanding af 'Gøgereden' og 'Starman' (sjovt nok en
anden Jeff Bridges-film), og hører bestemt ikke hjemme inden for kategorien
'let underholdning'.

Kan absolut anbefales.

DVD reg1 dato: 26.marts
Biografdato: 12.april

http://us.imdb.com/Title?0272152

Zeki

Fra : Martin Møller

Dato : 03-02-02 18:07

Zeki wrote:

> Kevin Spacey har længe ligget på listen over mine favorit-skuespillere, og
> efter at have set 'K-PAX' er jeg nået frem til følgende konklusion: Kevin
> Spacey er kun med i gode film.

Tak for tippet!
I øvrigt er Kevin Spacey helt klart også med på min personlige top 3 over
bedste skuespillere. Jeg måbede over hans præstation i den fabelagtige
'American Beauty', og hans præstationer i bl.a. 'Seven' og 'The Usual
Suspects' er suveræne. Jeg har dog hverken set ham i 'The Big Kahuna' eller
'Hurlyburly'. Kan de også anbefales?

--
Mvh. Martin

Fra : Piotr Duda-Dziewierz

Dato : 03-02-02 19:32

"Martin Møller" <martin@NOGODDAMNSPAMsophusmedical.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 'American Beauty', og hans præstationer i bl.a. 'Seven' og 'The Usual
> Suspects' er suveræne. Jeg har dog hverken set ham i 'The Big Kahuna'

De er begge meget "teatralske" i det og handlingen føres frem af en masse
opskruet dialog, der virkeligt giver Kevin Spacey mulighed for at folde sin
lidt kyniske attitude helt ud.
Jeg kunne personligt godt lide de 2 ovennævnte film. Mine venner jeg så dem
med var meget mindre begejstrede...

Kevin Spacey er desuden ret cool i "Midnight at the Garden of Good and Evil"
af Clint Eastwood.

[P!]

Fra : Klaus G.

Dato : 03-02-02 18:39

> [...]
>
> Selve filmen er vel en blanding af 'Gøgereden' og 'Starman' (sjovt nok en
> anden Jeff Bridges-film), og hører bestemt ikke hjemme inden for
Jeg joiner også den gruppe som synes den film er genial. Jeg så trailerne,
og så var jeg bare solgt, og da jeg endelig så filmen, var mine
forventninger opfyldt til fulde. Kan HELT klart anbefales. Gad vide hvad
bogart mener om den?

--
Klaus G.

Klaus_godt@hotmail.com