Lille Mundruger (Hablochromis Multicolor)
Fra : Mudj@

Dato : 02-02-02 13:48

Hej,

Hvordan kender jeg foskel på han og hun ?

Er der nogen gode hjemmesider udelukkende om mundrugere ?

Pft,

Morten

Fra : Carsten Gall

Dato : 02-02-02 17:42

Mudj@ <mudja@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c5bdffa$0$248$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej,
>
> Hvordan kender jeg foskel på han og hun ?
>
> Er der nogen gode hjemmesider udelukkende om mundrugere ?

Det er ganske let!
Hannen har først en blå kant på skællene, meget mere farve i rygfinnen,
og ikke
mindst en orange ægplet i spidsen af gatfinnen.
Fisken hedder ikke Hap. multicolor mere, men Pseudocrenilabrus
multicolor.

Prøv af kigge på http://www.cichlidresearch.com/ den kan måske bringe
dig videre.

Carsten