Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
- Billeder i forskellig opløsning
Fra : "o=|:::>BuFFer

Dato : 02-02-02 13:03

Hej foto gruppe !

Jeg kunne godt tænke mig at _se_ nogen billeder taget med digitalkameraer
i forskellige pixels !

Fx på:
1,3 mio. pixels
2,1 mio. pixels
3,3 mio. pixels
(eller hvad i nu har)

.... og så lige skive hvor mange pixels de på osv...

billederne kan postes i news:dk.binaer eller på evt. egen side (www)

Synes det kunne være rart at prøve at se forskel !

/BuFFer

Fra : emj

Dato : 02-02-02 13:48

o=|:::>BuFFer<:::|=o skrev i
<3c5bd56e$0$89111$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

> [...]
>
>billederne kan postes i news:dk.binaer eller på evt. egen side (www)
>
>Synes det kunne være rart at prøve at se forskel !

Det ville da være helt gagak
Du kan da ikke se nogen forskel ud over forskel på størrelsen af
billederne.
Hilsen emj
--
www.enterpol.dk/foto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : "o=|:::>BuFFer

Dato : 02-02-02 14:02

jammen så lad mig høre... _hvor_ store er billerne så ?? (højde og brede)

Fra : emj

Dato : 02-02-02 14:28

o=|:::>BuFFer<:::|=o skrev i
<3c5be351$0$254$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>jammen så lad mig høre... _hvor_ store er billerne så ?? (højde og brede)

1 1,3 mio. pixels > 1280x960
2,1 mio. pixels > 1600x1200
3,3 mio. pixels > 2024x1536
4,1 mio. pixels > 2272x1704

Hilsen emj

Fra : Lotte M

Dato : 20-11-02 21:36

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
[snip]

5 mio pixels svarer til 2560x1920 pixels
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.lotte-m.dk/foto/ - fotogalleri

Fra : Per Madsen

Dato : 02-02-02 13:58

"o=|:::>BuFFer<:::|=o" <No.Sp@m.2.Me> wrote in message
> [...]
>
> billederne kan postes i news:dk.binaer eller på evt. egen side (www)
>
> Synes det kunne være rart at prøve at se forskel !

Prøv at kigge på http://www.steves-digicams.com/
der er testbilleder taget med forskellige kameraer.
mvh
-Per