Opskriften på gæstebog i frontpage xp ??
Fra : kfc

Dato : 02-02-02 12:17

hejsa

jeg kan ikke finde ud af laven den ( følger guiden ) men man kan ikke
indtaste noget i den ???

er der en der lige kan smide en opskrift til HOWTO eller til nogen links''

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 02-02-02 14:07

Når du har Publish'ed den til en server med FP Extensions vil den
begynde at virke.

Fra : kfc

Dato : 02-02-02 14:18

> Når du har Publish'ed den til en server med FP Extensions vil den
> begynde at virke.

hejsa

har lagt den på en apache server !!! er det ikke godt nok ??

Fra : Andreas Paasch

Dato : 02-02-02 17:33

Apache er fint, men som Karlsen skriver "MED FP Extensions" .. og de er ikke
standard til Apache.
Smut på Microsoft og læse om installationen af FP SE til Apache ...

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
http://www.Paasch.Net

Fra : Hans Chr. M. Anderse~

Dato : 02-02-02 15:00

Servertypen er underordnet, men den SKAL have lagt FP serverudvidelser ind,
og det må du spørge din udbyder om han har.
VH
HC