Spærring af indgående opkald.
Fra : John Jensen

Dato : 02-02-02 12:03

Hejsa,

Jeg har en ISDN forbindelse med Teles omstillingsanlæg (8 analog linjer)
samt 2 Eurit 33 ISDN telefoner.
Mit problem er at jeg har en person som bliver ved med at ringe til mig.
I Eurit 33 telefonen findes der en mulighed som hedder "optaget" hvis et
bestemt nummer ringer til en, men de andre telefoner ringer alligevel og der
meldes ikke optaget.

Har man ikke mulighed for at lægge en spærring ind på et bestemt indgående
nummer ???

John

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-02-02 12:19

"John Jensen" <JohnJensen@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Har man ikke mulighed for at lægge en spærring ind på et bestemt
indgående
> nummer ???

Ikke i Teles'en svjv og personen kan jo omgå det ved at skjule sit
nummer.
De reelle løsninger på den slags chikane er:
Whitelisting, hvor kun godkendte numre kommer igennem (kræver dyrt
udstyr)
Nyt hemmeligt telefonnummer
Polititilhold mod personen
Er man meget plaget er en kombination af 2. og 3. løsning det bedste.