Hjælp til nybegynder angående flash af N33~
Fra : Flemming Joensson

Dato : 02-02-02 11:46

Jeg har netop byttet mig til et Dejan Flasher kabel, og vil nu låse min
søsters telefon op.

Men jeg har aldrig låst en sådan telefon op før, og mangler lige en
howto samt noget software.
Jeg har erfaring med elektronik idet jeg læste til Civilingeniør inden
for Datateknik i 2 år, så elektronikken og eprom'er mv. har jeg fint
nok styr på.

Men jeg vil gerne lige have en "idiot's" guide til hvorledes man
flasher en 3310 (idet jeg ikke har råd til at give hende en ny :) så
jeg er sikker på ikke at lave en fejl.
Også gerne links til software i bruger.

Jeg ved ikke hvilken software-version der er i min søsters telefon idet
hun kun har et Telmore simkort, og telefonen (købt brugt) er låst til
Orange, så hun har ikke mulighed for at finde ud af softwareversionen
inden jeg kommer ned til hende.

Jeg skal derned om 1½ time, så det er rimelig presset - beklager at jeg
spørger så sent, men al hjælp vil blive modtaget med kyshånd

På forhånd tak
Flemming

--
Hvis du ønsker at kontakte mig via email, skal "fjerndette." fjernes
fra mailadressen.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 02-02-02 11:55

Flemming Joensson <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> wrote in

> [...]
> flasher en 3310 (idet jeg ikke har råd til at give hende en ny :)
> så jeg er sikker på ikke at lave en fejl.

Det skal lige siges at deres PC bruger WindowsXP, og de par gange jeg
har prøvet at køre flasher.com filen på min egen WindowsXP får jeg en
Memory allocation error - kører i det via en DOS bootdiskette eller kan
i godt få det til at virke i XP?

Flemming

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 02-02-02 12:11

Flemming Joensson wrote:

> [...]
> har prøvet at køre flasher.com filen på min egen WindowsXP får jeg en
> Memory allocation error - kører i det via en DOS bootdiskette eller kan

www.gsmcity.de læs nogle postes under "Flasher"

/bm

--
Unlocking af mobiltelefoner...!