Anders And og irriterende fugl
Fra : Theo Engell-Nielsen

Dato : 02-02-02 11:55

Jeg leder efter navnet på den film hvor Anders And bliver generet af en
fugl, der kommer ind i billedet fra alle sider mens den
synger/traller/skråler en sang (vist nok til noget banjomusik, tror jeg)...
Anyone?

Klippet husker jeg fra Disneys Juleshow som det var i 70'erne.

-Theo Engell

Fra : Tenzel Kim

Dato : 02-02-02 13:13

Theo Engell-Nielsen wrote:

> [...]
> Anyone?
>
> Klippet husker jeg fra Disneys Juleshow som det var i 70'erne.

Jeg kan ikke huske titlen på den men den er med i Disney's Juleshow
hvert år på Svensk TV

Tenz.

Fra : Morten DH

Dato : 02-02-02 13:22

Du tænker på Clown of the Jungle fra 1947 (http://us.imdb.com/Title?0039268)
hvor den irriterende fugl tydeligvis er inspireret af Søren Spætte....

Den er iøvrigt en af mine favoritter - den kan man se igen og igen...

Theo Engell-Nielsen <theo@rhk.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a3ggjh$11b6$1@news.net.uni-c.dk...

Fra : Theo Engell-Nielsen

Dato : 02-02-02 14:03

> Du tænker på Clown of the Jungle fra 1947
(http://us.imdb.com/Title?0039268)
> hvor den irriterende fugl tydeligvis er inspireret af Søren Spætte....

Super!

Takker,
/Theo