Not Anoter Teen Moive...omg den er sjov
Fra : Klaus G.

Dato : 02-02-02 11:38

Hvis man synes at American Pie, og Scary Movie er sjove så SKAL man se denne
film, og har man set denne synes man ikke længere de andre er sjove. Den
måde de gør grin med andre teen movies, og alm film er så godt lavet, og
sjovt at det er til at gå amok over. Og så ikke at forglemme alle de dejlige
piger der er med *suk* Men ok, skal dog siges at man ikke kan sammenligne
denne film med andet end andre teen movies. Men, se den og bedøm selv :)

--
Klaus G.

Klaus_godt@hotmail.com

Fra : adrian.M.

Dato : 02-02-02 12:25

og du skal nok også huske at skirve at den ikke r velegnet til mindre børn:)
for det er den IKKE!!.
(læser længere opppe der er der også postet en masse om den) .
mvh
adrian
Klaus G. <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:7fP68.9405$m6.436528@news000.worldonline.dk...

Fra : Klaus G.

Dato : 02-02-02 12:52

> og du skal nok også huske at skirve at den ikke r velegnet til mindre
børn:)
Tænker du på de små perverse vittigheder, eller hende den lækre tøs(en af
dem), som løber rundt nøgen i hele filmen? :)

--
Klaus G.

Klaus_godt@hotmail.com

Fra : adrian.M.

Dato : 03-02-02 04:52

:)
jeg tænker på divers syge ting som der forgåt id en såsom de ord hun siger
(pigen der er VILD kinky med shit s - - osv og dildoen i start scenen , alt
sammen noget små børn ikke har behov for ats e :) derfor synes jegd et er
passende at man bare skriver ik velegnet for unge børn(mennesker).
men jeg synes da helt klart filmen er sjov og alt det der MEn til børn Nope
:)
med venlig hilsen

nyhedsmeddelelse:NkQ68.9422$m6.438506@news000.worldonline.dk...

Fra : Tenzel Kim

Dato : 02-02-02 13:16

adrian.M. wrote:

> og du skal nok også huske at skirve at den ikke r velegnet til mindre børn:)
> for det er den IKKE!!.

Well, nu er teen movies vel generelt også tiltænkt et teenagepublikum

Tenz.

Fra : adrian.M.

Dato : 03-02-02 04:50

Ja men unge børn såsom drenge og piger på de 12 14 år har virkelig ikke
behov for at se sådan noget i en film. jeg syens selv filem er sjov og har
enda set den for way back ( i december da den udkom) . :)
og om den er tænkt til et teen puplikun Hm det ved jeg nu ikke mennesker kan
vel se den så længe de er i den rigtige alder (over de 14 år).
bare fordi den hedder not another teen movie behøvder den ikke kun være
rette til unge mennesker :)).
mvh
adrian
Tenzel Kim <tenzel_kim@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3C5BD89C.8030502@hotmail.com...

Fra : Peter B. Juul

Dato : 03-02-02 04:50

"adrian.M." <lander105@hotmail.com> writes:

> [...]
> og om den er tænkt til et teen puplikun Hm det ved jeg nu ikke mennesker kan
> vel se den så længe de er i den rigtige alder (over de 14 år).

Jeg så den i dag og morede mig kosteligt. Jeg fangede langt fra alle
referencer, men til gengæld var jeg og mine to ledsagere (der ligesom
jeg er sidst i tyverne) vist de eneste i salen, der fattede
referencerne til "Breakfast Club" og "Better off dead..."

--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm so glad to see you, Son of Homo Habilis, and
The RockBear. ((^)) Daughter of Australopithecus Afarensis!" cried Bill.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 03-02-02 11:58

On 03 Feb 2002 04:50:02 +0100, pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul)
wrote:

>men til gengæld var jeg og mine to ledsagere (der ligesom
>jeg er sidst i tyverne) vist de eneste i salen, der fattede
>referencerne til "Breakfast Club" og "Better off dead..."

Jeg har ikke set filmen, men bliver Simple Minds' klassiker ikke
ligefrem spillet i traileren til filmen?

Der er måske tale om en anden reference?

--
- Peter Brodersen

Fra : Rikke & Brian

Dato : 03-02-02 14:36

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message
> Hvis man synes at American Pie, og Scary Movie er sjove så SKAL man se
denne
> film, og har man set denne synes man ikke længere de andre er sjove.

Nu har jeg ikke sent "not another..." så skal ikke udtale mig om den er sjov
eller ej. Men jeg synes faktisk der er forskel på humoren i de to film du
nævner. AP er en af de sjoveste komedier jeg har set længe, SM var
udemærket, men dens humor var mange steder for langt ude. Det er
selvfølgelig "Teenage" film begge to, men det er altså to forskellige former
for humor de benytter sig af. Og med de klip jeg har set fra "another..." så
virker det som om vi er over i SM genren... er det rigtigt?

Med Venlig Hilsen
Brian

Fra : adrian.M.

Dato : 03-02-02 17:30

Not another teen movie er en film baseret på alle de andre forskellige film
såsom american pie (et sted hvor han kommer fløde på sin brystkasse og har
en banan i R - - - - osv , og bring it on og mange andre.
Not another teen movie er den slags film som er lidt i overkanten men det
gør faktisk bare at den er mere sjov (hyleden sjov) , tag feks allerede i
start scenen den nørdede pige har fødselsdag og ligger og onanere i sin seng
med sin dildo pludslig kommer hele famlien ind på hendes væresle og hun
sidder der med dildoen og brummer løs!. Det skal siges at reklamen for Not
another tenn movie (klippene) e rnok det dårligste de har taget fra
filmen(der er ik meget dårligt ved filmen (synes jeg) ).
Filmen kører på græsen til at være styg! da filmen ikke kun handler om alm
sex men også kinky ting.
Jeg vil stadig råde folk til at se den for de får et kanont billigt
grin!!!!! af den.
Rigtig god fornøjelse.
(american pie er ogsåd en slags film som er en smule overdrevent ,men stadig
sjov dog kun1 eren og ikke s2 for den var dårlig!.)
Med venlig hilsen
adrian
århus
Rikke & Brian <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVETHIS> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c5d3cc5$0$216$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

Fra : baak

Dato : 03-02-02 20:02

> [...]
> denne film med andet end andre teen movies. Men, se den og bedøm selv :)

Jeg vil bare sige, at Not another Teen movie er den værste gang lort jeg
længe har set. Spild af tid, overhovedet ikke morsom.

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 04-02-02 03:35

In article <3c5d88b8$0$89106$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
baak claimed the following:

> Jeg vil bare sige, at Not another Teen movie er den værste gang lort jeg
> længe har set. Spild af tid, overhovedet ikke morsom.

Argumenter?

--
Anders Vind Ebbesen
"Not all drugs are good, now. Okay? Some of em are great. Just gotta know your

Fra : adrian.M.

Dato : 04-02-02 08:33

Okay der er en som har haft en dårlig aften så *S*.
helt okay!. hver sin smag.
hilsen

baak <baakudenspam@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c5d88b8$0$89106$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...