ECS K7S5A+1333Mhz Thunderbird. Ingen BOOT~
Fra : Frank

Dato : 02-02-02 08:48

Jeg har lige købt dette sæt og da jeg startede op første gang kørte det fint
igennem Bios, men så lukkede alt ned og når jeg nu tænder igen vil den ikke
boote, men står bare og knurrer lidt som om at den forsøger og alle lamper i
drev osv. blinker lystigt, hvad er der sket??
Gode forslag modtages med 100000000 tak!!

Mvh:
Frank

Cyberlion@email.dk

Fra : Andrew

Dato : 02-02-02 12:52

Tag kablerne ud af alle dine drev!

Kør kun med det nødvendige for at boote.

Tænd, og hvis den booter put så en komponent på ad gangen.

Kør kun med EEN ramblok.

TJEK at GRAFIKKORTET sidder ordentligt i AGP-porten (GØR DET!!!)

jeg havde samme problem (EKSAKT SAMME) hvor dreven stod og klikkede og
blinkede og der ikke skete en DEJ! Jeg var så sikker (i min uforståelige
DUMHED) på at jeg havde sat AGP-kortet ordentlig i at jeg ikke
dobbelttjekkede det!

Når du putter grafikkortet i AGP-slottet er der en masse metal-ting som skal
ramme metallet på kortet.
Når kortet sidder ordentligt skal ALLE disse metal-ting (som sidder i det
brune AGP-slot) være I TOP!

mmm, svært at forklare!

Held og lykke, god weekend, etc.

Mvh Anders