Nokia 3210 m/simlock
Fra : Dennis Jørgensen

Dato : 31-12-00 00:31

Hejsa....

Jeg har fået en 3210 i julegave (tillykke) Jo tak, nej, men den er jo låst.
Kan I friske mennesker her inde hjælpe mig, så mit Telia kort kan
overflyttes. Telefonen skriver at kortet ikke er accepteret. Jeg har fulgt
Jer en del tid og I kan jo en masse, så kan I ikke prøve at hjælpe mig.

Versionen er V06.00

På forhånd tak

Den ulykkelige 3210éjer...

Fra : Fischer

Dato : 31-12-00 08:07

> [...]
> Jer en del tid og I kan jo en masse, så kan I ikke prøve at hjælpe mig.

Du har et problem!
Det er vist ikke lykkedes at knække v 6.00 endnu.

Måske kan du for 500,- kr. få koden hos dit teleselskab ..... ellers hænger
du på det nye selskab i 6 måneder.

(F)

Fra : Jacob Laursen

Dato : 31-12-00 13:09

On Sun, 31 Dec 2000 08:07:12 +0100, Fischer (express@get2net.dk) wrote:

> Du har et problem!
> Det er vist ikke lykkedes at knække v 6.00 endnu.

Er det lykkedes at knække V5.26? Det ville nemlig løse mit "o_o FAX
e"-problem.

--
Jacob Laursen (jlaur@spam1.stofanet.dk)
(Erstat "spam" med "mail")