SpeedStream 2610 eller Cisco 677??
Fra : Dan Orum

Dato : 02-02-02 00:49

Hvad er egentlig bedst Speedstream 2610 som TDC leverer til deres
NetExpress ADSL løsninger, eller Cisco 677 som er en af de routere
Tiscali tilbyder. Hvilken giver bedst (og nemmest) mulighed for ICQ,
Netmeeting mv.??

Dan

Fra : Carsten C. Jensen

Dato : 02-02-02 02:33

"Dan Orum" <danorum@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> NetExpress ADSL løsninger, eller Cisco 677 som er en af de routere
> Tiscali tilbyder. Hvilken giver bedst (og nemmest) mulighed for ICQ,
Helt klart Cisco. Rigtig mange har problemmer med SS routeren. Jeg har også!
Det siges, at processeren i SS har svært ved, at følge med når man kommer
over de 512 linjen!

Jeg kan åbne portene (kun manuelt!!) men så halveres min hastighed. Der
findes desværre ingen løsning på dette problem bortset fra, at kører uden om
routeren eller finde en anden!

Vh
CCJ

Fra : Steen

Dato : 02-02-02 11:22

TDC Bredbånd uden router men med offentlige IP adresser . Det Funger 100%
Steen

Fra : Dan Orum

Dato : 03-02-02 15:08

Tsk tsk... Der spørges i øst, og svares i vest.

"Hvad koster mest en BMW eller en Mercedes?? Det gør en Flyvemaskine!!"
?????????
Hvis bare "man" ville nøjes med at svare på spørgsmålet, og ikke
blande sig med alle mulige andre uvedkommende synspunkter... Så ville
det både være lettere at læse news mm. og presset på nettet ville
aftage en smule.
Hvadm er BEDST? SpeedStream eller Cisco?? Ikke andet!! Ikke noget at
tage fejl af her, vel?? Hvad er bedst? Har du nogen erfaring med dét,
er du VELKOMMEN til at deltage - ellers lad venligst være.
Der er ALT for mange "ude af tråd" svar og meningsudtryk der
forkludrer debatterne.

No hard feelings - vel?

Dan.

Fra : Carsten C. Jensen

Dato : 03-02-02 19:32

> Tsk tsk... Der spørges i øst, og svares i vest.
[klip]
Se mit indlæg.
Jeg vil klart anbefale Cisco. Speadstream routeren har en fejl!

CCJ

Fra : Dan Orum

Dato : 07-02-02 09:16

"Carsten C. Jensen" <CCJ-dk@mail.dk> wrote in message

> Se mit indlæg.
> Jeg vil klart anbefale Cisco. Speadstream routeren har en fejl!

Ok tak skal du have. Det bliver sånok mit valg. Jeg har i dag
SpeedStream, men overvejer skift af udbyder og får dermed også mulighed
for routerskift.
Hvordan fungerer Cisco med NAT osv.? Kan der sendes filer via ICQ,
etableres videokonf. via Netmeeting osv. uden problemer?

Dan

Fra : Søren Friis

Dato : 10-02-02 21:58

Jeg er ganske tilfreds med TDC's SpeedStream...

Den er nem at sætte op og opfylder alle mine behov.
Fx
FTP server
Web server
SSH server
ICQ
CounterStrike

Og stort set alt andet...

Jeg har ikke oplevet nogen problemer ud over da jeg skulle flashe BIOS... så
døde den, men jeg fik en ny med posten 2 dage efter fra TDC.

/SF