Stjålet Nokia 6210!!!
Fra : pingo

Dato : 02-02-02 00:00

Jeg har fået stjålet min Nokia
Jeg har så meldt det til politiet.

Men gør politiet overhovedet noget ved det???
Selvom den jo kan spores hvis tyven bruger sit simkort i mobilen gør
politiet så noget ved det???

Og er det rigtigt at tyven bare kan lige den i fryseren i en halv time og så
kan politiet ik
spore den mere eller er det en af de der røver historier???

ps. min ven fik sin 3210 stålet for et halvt år siden og han har aldrig hørt
noget fra politiet

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-02-02 00:05

"pingo" <tislort@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Og er det rigtigt at tyven bare kan lige den i fryseren i en halv time og

> kan politiet ik
> spore den mere eller er det en af de der røver historier???

Heh,, det tror jeg neppe....

Jeg hørte om der for ca. 6 år siden.... Men jeg tror nu neppe på det

Fra : Anders HJ

Dato : 02-02-02 03:46

> Jeg har fået stjålet min Nokia
> Jeg har så meldt det til politiet.

Surt. Ville selv flippe ud hvis det skete for mig.

> Men gør politiet overhovedet noget ved det???
> Selvom den jo kan spores hvis tyven bruger sit simkort i mobilen gør
> politiet så noget ved det???

Politiet gør ikke noget ved noget. De har travlt med at knalde barbariske
forbrydere som Kurt Thorsen, Peter Lundin og deslige.

> Og er det rigtigt at tyven bare kan lige den i fryseren i en halv time og

> kan politiet ik
> spore den mere eller er det en af de der røver historier???

Tror jeg ikke helt på. Kunne forestille mig at nogle telefoner ville få det
lidt dårligt (især hvis man tænder den imens den er frysende kold).

Hvordan fik du i øvrigt stjålet din telefon? Det kan være vi andre kan have
gavn af dine erfaringer.

Anders

Fra : Fischer

Dato : 02-02-02 07:14

> Og er det rigtigt at tyven bare kan lige den i fryseren i en halv time
> og så kan politiet ik spore den mere eller er det en af de der røver
> historier???

Det er bare en røverhistorie.
Til gengæld kan man med en computer og et datakabel have held til det.

*Fischer

Fra : pingo

Dato : 02-02-02 11:19

det var da jeg spillede håndbold så lå den i min jakke lomme.
det gjorde den bare ik da jeg skulle hjem