ADSL Faq sites...
Fra : -[ Burger King ]-

Dato : 01-02-02 23:23

Subj. søges - så mange som muligt :)

Fra : Søren Blom

Dato : 02-02-02 02:23

"-[ Burger King ]-" <puttitat@stofanet.dk> skrev i
> Subj. søges - så mange som muligt :)

Hvad har du gjort for at finde nogen?

Ved en hurtig søgning på f.eks. jubii.dk (hvis du kun går efter danske
siger) med søge ord, ADSL faq, så får du fem henvisninger, som vist dækker
området ganske fint.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : -[ Burger King ]-

Dato : 02-02-02 11:50

takker ;) plejer aldrig at bruge Jubii...

Fra : Xylofonius

Dato : 02-02-02 13:40

> takker ;) plejer aldrig at bruge Jubii...

Du kunne jo også bare have brugt tiden til at søge på Google.
Det tog ca. 5 sek.

<http://www.google.com/search?hl=da&q=adsl+faq&btnG=Google-s%F8gning&lr=lang
_da>

--
Best regards / Mes meilleures amitiés / Med venlig hilsen
Andreas Kryger Jensen

Fra : -[ Burger King ]-

Dato : 02-02-02 15:04

Xyl lad mig nu være for fanden!!!

Fra : Xylofonius

Dato : 02-02-02 15:15

> Xyl lad mig nu være for fanden!!!
Dine personlige aversioner hører ikke til her.

Gå over i muddergruppen. Jeg har hverken tid eller lyst,
til at skændes med dig.
Dette er et forum, hvor folk er for at debatere og svare på spørgsmål,
og ikke en legeplads.

Jeg svarede på dit spørgsmål ligesom enhver anden,
og hvis du ikke vil læse dem, kan du jo springe dem over.
Det står dig frit for.

FUT: dk.snak.mudderkastning

Fra : arthurdent44@hotmail~

Dato : 02-02-02 12:09

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
> "-[ Burger King ]-" <puttitat@stofanet.dk> skrev i
>
> Hvad har du gjort for at finde nogen?

Årh Søren... du er også altid så sur *G*

/Lars (ArthurDent)

Fra : Søren Blom

Dato : 02-02-02 23:37

<arthurdent44@hotmail.com> skrev

> Årh Søren... du er også altid så sur *G*

Ja fandme så og du skal ikke være fræk Lars, bare fordi du er for stor til
at give en røvfuld.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : arthurdent44@hotmail~

Dato : 03-02-02 11:33

> <arthurdent44@hotmail.com> skrev

> Ja fandme så og du skal ikke være fræk Lars, bare fordi du er for stor til
> at give en røvfuld.

Der kan du se.... du ER sur