Hvor køber man Blues CD'er på
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 01-02-02 22:46

Jeg har i nogen tid forsøgt at finde nogle Blues CD'er i butikker i
Sønderborg.
Det er bestemt ikke lykkedes.

Derfor vil jeg prøve på nettet.
Men hvor.? Jeg er ikke kendt med køb af musik på nettet.

Dansk forhandler er foretrukket. - Også pga. dansk musik er vel lettere
at købe i DK.?

Jeg vil købe f. eks. Mojo Hands, Luther Allison, Buddy Guy.

Men også andre musikgenrer. Hvem kan du anbefale.?

Mvh. Jørgen
--
Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Jacob

Dato : 02-02-02 11:06

Prøv www.cdon.com

-Jacob

Fra : Peter G.

Dato : 02-02-02 11:28

In article <3C5B0C91.CB2A09CF@aa.sa.dk>, =?iso-8859-1?Q?J=F8rgen?=
Rasmussen <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote...

http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/index.html#køb

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 02-02-02 16:17

"Peter G." wrote:
Klip

> Dansk forhandler er foretrukket. - Også pga. dansk musik er vel lettere
>
> http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/index.html#køb
>
> --
> M.v.h. / Kind regards, Peter.

Tak for det. - Også til Jacob.!

Jeg vidste ikke at den slags info kunne findes under www.usenet.

Mvh. Jørgen
--
Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : JR

Dato : 02-02-02 18:53

Husk også at lytte til Melvin Taylor, det bedste trio blues jeg har hørt længe...

JR

Jørgen Rasmussen <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3C5B0C91.CB2A09CF@aa.sa.dk...

Fra : LaC

Dato : 02-02-02 20:40

> Dansk forhandler er foretrukket. - Også pga. dansk musik er vel lettere
> at købe i DK.?
>
> Jeg vil købe f. eks. Mojo Hands, Luther Allison, Buddy Guy.
>
> Men også andre musikgenrer. Hvem kan du anbefale.?

Hej.

Prøv med Torben Larsen.
Jeg har flere gange handlet med ham.
http://home3.inet.tele.dk/thl001/

Lars Christensen
Fanø

Fra : Henrik Vest

Dato : 04-02-02 18:22

Er der nogen af jer der kender

http://uk.towerrecords.com/default.asp

Umiddelbart ser de ud til at ha' en masse - men hvordan er de at handle med ??
Henrik V. hallo_derude@hotmail.com

Fra : Peter G.

Dato : 04-02-02 20:06

In article <3c5ec3af$0$211$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Henrik Vest
<hallo_derude@hotmail.comXX> wrote...
> [...]
>
> http://uk.towerrecords.com/default.asp
>
> Umiddelbart ser de ud til at ha' en masse - men hvordan er de at handle med ??

Skulle være ret pålidelige. Tower Records er en større amerikansk kæde af
musikbutikker som har spredt sig til bl.a. Canada, England, Japan,
Thailand m. fl.

For at undgå fortoldningsgebyr vil jeg anbefale deres engelske filial.
http://uk.towerrecords.com/default.asp?from1=UKFUS

Fra : Henrik Vest

Dato : 06-02-02 23:12

Hej Peter

tak for svaret - ved du hvordan priserne er i forhold til andre
internationale/europæiske netbutikker (f.eks. Amazon.UK) ??

Jeg bemærkede dit link til
http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/index.html#køb men undrer mig over
at de ikke er med, hvis de ellers er nogenlunde tilforladelige.

mvh Henrik V

Fra : Peter G.

Dato : 07-02-02 10:28

In article <3c61a9c4$0$62852$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Henrik Vest
<hallo_derude@hotmail.comxx> wrote...
> Hej Peter
>
> tak for svaret - ved du hvordan priserne er i forhold til andre
> internationale/europæiske netbutikker (f.eks. Amazon.UK) ??

Lad mig se. Jeg har en større bestilling på vej fra dem, og i min
sammenligning lå den ordre vist 20-25% under hvad det ville have kostet
fra Amazon UK (som er relativt dyr). Tower records er, så vidt jeg ved,
ikke specielt billigere end de fleste andre online butikker, men de har
et stort udvalg.

> http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/index.html#køb men undrer mig over
> at de ikke er med, hvis de ellers er nogenlunde tilforladelige.

*Host* Det var fordi vi ikke havde dem med i vores oprindelig brainstorm
til links og ingen har vist nævnt dem før nu. Det er rettet og de vil
være med i den næste udgave. OSSen bearbejdes løbende.

Fra : Lars

Dato : 07-02-02 15:33

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote in message
> Derfor vil jeg prøve på nettet.
> Men hvor.? Jeg er ikke kendt med køb af musik på nettet.
>
> Dansk forhandler er foretrukket. - Også pga. dansk musik er vel lettere
> at købe i DK.?
xxxxxxxxxxx

Send en mail til Øresneglen i valby (kbh) men din forspørgsel, de har meget
mere end de viser på nettet.
Jeg har købt _mange_ gode blues skiver i denne biks.

www.oresneglen.dk

--
/Lars
"This message was transmitted on 100% recyclable electrons"