Er det ikke muligt at slå "sms bekræftelse~
Fra : +* Trinity *+

Dato : 30-12-00 19:02

Kan det lade sig gøre (jeg tænker på TDC)

Dj Koch / Trinity
ICQ: 210224743
koch@hansen.dk

Fra : Jogge

Dato : 31-12-00 17:08

Går ikke ud fra det bare er den normale rapport du mener? men den som selve
centrallen sender retur? hvis det er det første så kan du nemt, nr 2 kan du
ikke *S* men du kan snyde den lidt, hvis du skriver *1# foran beskeden så
kommer der ikke en retur, men hvem gider gøre det hvergang?
btw: du skal IKKE lave mellemrum imellem *1# og teksten! dvs sådan her skal
det være
*1#godt bytår