ang. zoozity. har bestilt men ikke modtage~
Fra : diana

Dato : 01-02-02 20:46

hejsa

jeg har for en 3-4 dage siden bestilt en fødekasse over internettet ved
zoocity. og der stod at jeg ville modtage en ordrebekræftelse på email....
men den har jeg ikke fået endnu............

er der nogle der har erfaringer med at bestille fra zoocity??? hvor lang tid
plejer der at gå??????

på forhånd tak

Diana

Fra : Amalie

Dato : 02-02-02 12:14

Hei.
Fikk for noen dager siden pakke fra zoocity. det tok 20 dager fra jeg
bestillte, men det var til Norge.
Tror det skal ta 5-8 dager i Danmark.

Amalie

Fra : Simon...

Dato : 04-02-02 09:43

jeg bestilte og fik email svar rimeligt hurtigt, men tror det var fordi jeg
skrev til dem og spurgte om leveringstid (gør jeg altid så ved man hvad man
har at vente) - mener der gik en uges tid fordi de ikke havde mastergrow på
lager.
så du kan jo evt ringe til dem og spørge, det kan være de lige skal have en
fødekasse hjem først ?

mvh.Simon