Fjerne "O O FAX e" fra Nokia-telefon
Fra : Jacob Laursen

Dato : 30-12-00 14:57

Der skulle vel ikke være en venlig sjæl her, der kan sende mig en SMS der
fjerner O_O FAX e-symbolerne fra min Nokia 3210? Jeg har SIM-lås på min
telefon i øjeblikket, så jeg kan desværre ikke udføre en "kur" selv.

I givet fald, så send mig lige en mail, og jeg mailer mit tlf.nr. tilbage.
På forhånd tak.

--
Jacob Laursen (jlaur@spam1.stofanet.dk)
Erstat "spam" med "mail".

Posted with Amiga NewsRog

Fra : N/A

Dato : 30-12-00 20:21

Fra : Jacob Laursen

Dato : 30-12-00 20:21

On Sat, 30 Dec 2000 20:01:00 +0100,
Michael Frederiksen (chipmaster@get2net.dk) wrote:

> mig bekendt er en telefon kun simlåst til operatøren og ikke til
> kortet, så find dig en kammerat el. kammerinde der har samme operatør
> som dig så burde det virke

Tak for rådet. Jeg kender desværre ikke andre med debitel-abonnement, så
jeg håber stadig at der er en der kan hjælpe.

Fra : John R. Jensen

Dato : 30-12-00 22:18

Hej Jacob,

Er er det Tele Danmark/debitel eller Sonofon/debitel ?

Du kan nemlig godt sætte et Sonofon-kort i en Sonofon/debitel....

Og vel også Tele Danmark i Tele Danmark/debitel...

--
Best Regards/Med venlig hilsen

John R. Jensen

Fra : Jacob Laursen

Dato : 31-12-00 00:50

On Sat, 30 Dec 2000 22:17:52 +0100,
John R. Jensen (xylo313@hotmail.com) wrote:

> Er er det Tele Danmark/debitel eller Sonofon/debitel ?

TDK/debitel.

> Du kan nemlig godt sætte et Sonofon-kort i en Sonofon/debitel....
>
> Og vel også Tele Danmark i Tele Danmark/debitel...

Jeg har lige prøvet at sætte et TDK-SIM-kort i (taletid), men telefonen
ville ikke godtage det. Så enten er telefonen låst til selve SIM-kortet,
eller også anses TDK ikke som samme operatør som debitel af låsen.

Fra : Fischer

Dato : 31-12-00 08:08

> Er er det Tele Danmark/debitel eller Sonofon/debitel ?
> Du kan nemlig godt sætte et Sonofon-kort i en Sonofon/debitel....

Dette er desværre ikke altid muligt!

(F)

Fra : TF

Dato : 02-01-01 15:13

> mig bekendt er en telefon kun simlåst til operatøren og ikke til kortet,

> find dig en kammerat el. kammerinde der har samme operatør som dig så
burde
> det virke

De kan nu sagtens låses til selve SIM-kortet... jeg erindrer en tidligere
tråd, hvor der blev sagt noget om at der var 4 slags locks...

Country Lock - der kun tillader telefonen at bruge kort fra dét ene land.

Operator Lock - der kun tillader telefonen at bruge én operatør (net)

Service Provider Lock - der kun tillader telefonen at bruge kort fra én SP
(som fx. TeleFona, debitel, Telmore mv., der ikke har eget net)

og sidst men ikke mindst
SIM Lock - der kun tillader brug af dét ene SIM-kort som telefonen er købt
med...

Hygge derude
-TF