Blevet væk i telefonbogen!
Fra : Psyman

Dato : 01-02-02 18:36

Hej NG

Jeg er blevet væk i telefonbogen ved bl.a. :

http://www.krak.dk
http://www.degulesider.dk
http://contakt.dk/

Jeg ved ikke hvornår det er sket, men jeg tror det var efter en
nummerflytning til Telmore i august. Er det genrelt for nummerflytningerne
at ens nummer forsvinder fra telefonbogen?

Fra : Dennis Lange

Dato : 01-02-02 18:47

"Psyman" <kratoo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nummerflytning til Telmore i august. Er det genrelt for nummerflytningerne
> at ens nummer forsvinder fra telefonbogen?

Denne tekst fremkommer når man søger¨på et nummer der ikke er i
www.degulesider.dk 's register:
Bemærk venligst, at Mobilbogen i øjeblikket alene indeholder informationer
fra følgende teleselskaber:

a.. Vic (Tele Danmark Mobil)
b.. Telia
c.. Debitel
d.. Orange (Mobilix)
e.. Sonofon
f.. TeleFona
.....mon ikke det er her hunden ligger begravet?

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-02-02 23:37

"Psyman" <kratoo@hotmail.com> wrote in

> Jeg ved ikke hvornår det er sket, men jeg tror det var efter en
> nummerflytning til Telmore i august. Er det genrelt for
> nummerflytningerne at ens nummer forsvinder fra telefonbogen?

ja, hvis du flytter til et selskab der ikke er med i bogen

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Samleobjekt

Fra : Niels Teglsbo

Dato : 02-02-02 02:54

Henrik Stidsen <s-p-a-m@spammer.dk> wrote:

> ja, hvis du flytter til et selskab der ikke er med i bogen

Men bare rolig:

"Der vil på et tidspunkt blive muligt for vores kunder selv at bestemme
om de vil have at deres nummer er offentlig!"

At jeg så valgte det dengang jeg oprettede nummeret er vel en anden sag.

Men jeg tror supportere skal svare på den måde, selvom det kan være noget
irriterende engang i mellem.