Problemer med GPRS WAP hos TDC
Fra : Anders HJ

Dato : 01-02-02 16:44

Så er den gal igen med GPRS hos TDC. For en uge siden begyndte min telefon
at smide denne fejlmeddelse i hovedet på mig når jeg gik ind på en WAP-side:
"req_header_error". Hvis jeg genindlæser siden loader den som normalt, så
noget tyder på at den ikke får alle informationer med når den henter en
side.

Er der andre der har samme problem?

Jeg har en T68, men det skulle vist ikke være den der er årsagen (den er
korrekt indstillet).

Anders

Fra : Kim Lethan

Dato : 01-02-02 17:19

"Anders HJ" <me@NOSPAMiceduck.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> "req_header_error". Hvis jeg genindlæser siden loader den som normalt, så
> noget tyder på at den ikke får alle informationer med når den henter en

Jeg er også begyndt at opleve samme problem.

--
Kim Lethan

Fra : Anders HJ

Dato : 01-02-02 18:22

> Jeg er også begyndt at opleve samme problem.
>
> --
> Kim Lethan

Ok, så er det altså ikke bare mig (talte med TDC og de havde aldrig hørt om
noget lignende, hvilket ifg. deres logik betyder at problemet ikke
eksisterer).

Hvilken fon har du?

Anders

Fra : Jacob Knudsen

Dato : 02-02-02 12:18

Jeg oplever samme problem på min T68 med GPRS WAP hos TDC.

Jeg har bemærket at man kan undgå det ved at ændre fra "connection less" til
"conn. oriented", men er der nogen der ved hvad dette egentlig betyder?
På TDC's side står der at man skal vælge "connection less" til GPRS og
"conn. oriented" til GSM.

Jacob

Fra : Anders HJ

Dato : 02-02-02 13:16

> [...]
> "conn. oriented", men er der nogen der ved hvad dette egentlig betyder?
> På TDC's side står der at man skal vælge "connection less" til GPRS og

Du har sgu ret, nu virker det hos mig. Årsagen er så nok at TDC har ændret
på nogle indstillinger, men det viser jo bare hvor uoplyste deres
supportmedarbejdere er.

Anders