Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Linser til HP 618 i Danmark??
Fra : Dan Nielsen

Dato : 01-02-02 16:21

Hejsa!

Jeg har set hos http://www.dcprodirect.com/ at man kan købe forskellige
linser til HP 618!

Men er der nogen der ved hvor man kan købe dem i danmark??

Mvh
Dan

Fra : Anders Sørensen

Dato : 02-02-02 00:27

"Dan Nielsen" <torskerogn@hotmail.com_nospam> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Jeg har set hos http://www.dcprodirect.com/ at man kan købe forskellige
> linser til HP 618!
>
> Men er der nogen der ved hvor man kan købe dem i danmark??

Jeg spurgte for et stykke tid siden, men der er tilsyneladende ingen
importør i Danmark.
Jeg er i et forum på www.dpreview.com stødt på en fyr der hedder Chuck Gadd.
Han skriver at han kan købe adapteren til $10.00 hos den lokale fotohandler.
Han vil godt købe en til mig og sende den, men jeg kender ikke
forsendelsesomkostningerne fra USA.
Han skriver også at han kan købe 37 mm filtre o.l. ret billigt der. Vi kunne
måske gå sammen om forsendelsen?
Hvor kan man iøvrigt købe 37 mm linser og filtre i Danmark? Gerne web-butik.

--
Mvh.
Anders Sørensen