Tilmelde sig Club Nokia med en 3310
Fra : Peter C.

Dato : 30-12-00 04:35

Hej Gruppe

Er der andre der har prøvet at tilmelde sig Club Nokia med en 3310ér ?

Den påstår at jeg har valgt forkert produktfamilie (3000-serien)

Jeg har prøvet ALLE pruduktfamilier, men ingen af dem bliver accepteret (der
krydscheckes med det indtastede serienummer, og jeg HAR kontrolleret at jeg
har skrevet det rigtigt)

Forslag ?

MVH Peter

"Rigtige mænd overclocker"
Duron 650@927 på ASUS A7V
Alpha PAL 6030

Fra : Thomas Thorsen

Dato : 30-12-00 21:17

"Peter C." <vwtdi@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
(der
> krydscheckes med det indtastede serienummer, og jeg HAR kontrolleret at

Den ville heller ikke acceptere mit serienummer. Jeg skoder siden....