Træffet i Østjylland
Fra : Katrine_Nederby

Dato : 01-02-02 16:12

Hej alle (jyder).

Vi er blevet enige om at holde træffet hos mig i Hasle, Århus V. lørdag
d. 16. feb. om eftermiddagen (kl. 15.00?).
Vil de af jer, som er interesserede i at deltage, sende mig en mail, så
jeg kan danne mig et overblik over hvem og hvor mange, der kommer? -Vi
skal også have fundet ud af, hvem der tager hvad med (kage, chips og
slik?) *S*

Jeg er desværre stadig uden computer, men kigger til min mail et par
gange om ugen!
E-mail: katnederby@sol.dk
-Glæder mig til at høre fra jer; -Og til at se jer!

Mange hilsner, Katrine.
http://pandoras_burmese.tripod.com

http://www.kandu.dk/

Fra : diana

Dato : 01-02-02 20:36

hej

hvad sker der egentlig til sådan et kattemøde?????

fra Diana

Fra : Katrine_Nederby

Dato : 03-02-02 17:50

Hej Diana

Vi er såmænd bare en flok glade katteejere (af både race- og huskatte),
som gerne vil dele vores interesse med ligesindede. Vi skal bare hygge
os og plapre løs om katte og alt, der har med katte at gøre. Og så skal
mine fem højtelskede naturligvis beundres på behørig vis

Der stilles altså ingen krav om at du f.eks skal have haft
udstillingskatte de sidste 20 år. Store eller små erfaringer, -alle er
velkomne!

Hvis du er interesseret i at deltage, er du velkommen til at maile mig
privat.

Mvh. Katrine

http://www.kandu.dk/