Soyo Dragon+ MB - Net problem
Fra : Søren Dyrsted

Dato : 01-02-02 16:06

Hej. Jeg har købt et SOYO Dragon Plus motherboard med Raid, sound og net
onboard.

Alt virker fint bortset fra at når jeg enabler net kortet på boardet vil
W98se ikke lukke ned, men ender bare med
at stå med en sort skrærm. Disabler jeg det, er der ikke nogen problemer !

Hvis jeg inst. Windows Xp har jeg ikke problemet, men vil dog helst kunne
køre W98 lidt endnu da jeg ellers har
alle mulige andre problemer med drivere til andet hardware.

Håber at nogen har nogle guldkorn.....

Hilsen Søren

Fra : Deaster

Dato : 01-02-02 16:40

> [...]
> køre W98 lidt endnu da jeg ellers har
> alle mulige andre problemer med drivere til andet hardware.

Hvis du har mulighed for det, så giv netkortet en fast ip adresse, det
plejer næsten altid at løse problemet.

--
Mvh Jesper (Deaster)
"Jeg er en frisk dreng på 15 og er BØSSE, men