Nokia 5510 opdatering af software
Fra : N/a

Dato : 01-02-02 13:49

Hejsa.
Jegh ar en nokia 5510 med software version : V 03.42 07-11-01 NPM-5, og er
desuden i besiddelse af et flashkabel fra www.kabelsalg.dk.

Nu har jeg fundet en ny software version : 03.45(5510_345.fls) og vil gerne
have opdateret min telefon. Hvordan gør jeg dette ? Hvilke programmer skal
jeg bruge ? Hvad kslaj eg være opmærksom på ?

Og en ting mere. Hvordan ændrer jeg min IMEI kode til noget andet ? Kunne
være en sjov detalje at have sin fødselsdato osv stående som IMEI kode.

Kim Andersen

Fra : Nick Christensen

Dato : 01-02-02 14:17

> Nu har jeg fundet en ny software version : 03.45(5510_345.fls) og vil
> gerne have opdateret min telefon. Hvordan gør jeg dette ? Hvilke

AFAIR mener jeg ikke at du selv kan gøre dette.

--

:: Nick Christensen | nick@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 01-02-02 15:14

N/a wrote:

> Hejsa.
> Jegh ar en nokia 5510 med software version : V 03.42 07-11-01 NPM-5,
> og er desuden i besiddelse af et flashkabel fra www.kabelsalg.dk.

Okay...!?

> Nu har jeg fundet en ny software version : 03.45(5510_345.fls) og vil
> gerne have opdateret min telefon. Hvordan gør jeg dette ? Hvilke
> programmer skal jeg bruge ? Hvad kslaj eg være opmærksom på ?

Skriv en backup fra en anden telefon til den... men du skal være
opmærksom på at du skal reberegne FAID, så hvis algoritmer ikke lige er
noget for dig skal du holde fingerne væk eller finde en logger...!

> Og en ting mere. Hvordan ændrer jeg min IMEI kode til noget andet ?
> Kunne være en sjov detalje at have sin fødselsdato osv stående som
> IMEI kode.

Det er den nemme del... lav dit nye nummer og skriv det telefonon og
beregn ny checksum...!

/bm

--
Unlocking af mobiltelefoner...!
--> gsmunlock.dk <--

Fra : Fischer

Dato : 03-02-02 15:01

> Og en ting mere. Hvordan ændrer jeg min IMEI kode til noget andet ?
> Kunne være en sjov detalje at have sin fødselsdato osv stående som
> IMEI kode.

Hvad sjov er der i det?
Man kan jo ikke normalt se IMEI-koden.

Det er desuden næppe tilladt at ændre IMEI-koden, og det kan risikere at
give dig lidt "ballade"!

*Fischer