Printe header og footer i Opera
Fra : Christian Winther Be~

Dato : 01-02-02 13:34

Jeg har lige installeret Opera på Win 2000-maskine og er voldsomt
begejstret, men jeg har et irriterende problem: jeg kan ikke finde en
indstilling der gør, at jeg kan ændre på de oplysninger, som kommer i
header og footer, når jeg printer - dvs. URL, sidetal, dokumentnavn mv.

Dels vil jeg gerne slå nogle af oplysningerne fra og dels vil jeg gerne
ændre på skrifttype og -størrelse.

Det skal tilføjes, at jeg er absolut Windows-novice, så det er muligt,
at jeg har overset det i systemindstillingerne.

--
Christian

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 01-02-02 17:11

bechd@mac.com (Christian Winther Bech)'s posting:

>indstilling der gør, at jeg kan ændre på de oplysninger, som kommer i
>header og footer, når jeg printer - dvs. URL, sidetal, dokumentnavn mv.

Du kan slå denne tekst fra og til i Opera. Det er det eneste.
Filer/Sideopsætning/Udskriv top- og bundtekst

--
Derfor browseren Opera: http://home12.inet.tele.dk/chrmax/o.html

Fra : Christian Winther Be~

Dato : 01-02-02 18:12

Chr. Bohr-Halling <nospam@direkte.org> wrote:

> bechd@mac.com (Christian Winther Bech)'s posting:

> Du kan slå denne tekst fra og til i Opera. Det er det eneste.
> Filer/Sideopsætning/Udskriv top- og bundtekst

Tak for svaret.

Så er Opera altså ikke perfekt. Øv.

--
CHRistian (fnis)