Cs fryser
Fra : Kurt Petersen

Dato : 01-02-02 12:27

Hej!
Hvordan kan det være at ver gang jeg bare har spillet cs et lille stykke tid
så fryser billedet lyden og musen?
Jeg har renset min propel for støv hvad er der galt?

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 01-02-02 12:49

Det kan faktist være ret så mange ting som gør at cs fryser. men det ville
hjælpe gruppen en del hvis du skrev lidt om hvilken system ,hardware osv du
har.
Jeg kan se i dit sidste indlæg at du havde problemer med at skifte til
OpenGl, så mit bud på dine sparsomme oplysninger er ,at du selv har fundet
ud at at skifte til OpenGl ,og nu fryser maskinen,det kan bla skyldes at du
måske bruger windows XP ,da den tit har problemer med OpenGl.

Fra : Kurt Petersen

Dato : 01-02-02 13:50

Nej.
Jeg kører ikke med win xp og jeg kan ikke finde ud af at skifte til opengl
fordi at i ikke gidder at fortælle mig hvordan man gør.

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 01-02-02 14:06

Det gør du inde i cs .. inde i video settings, altså hvis dit grafikort kan
køre OpenGl