WAP fra udlandet?
Fra : M@ds

Dato : 29-12-00 18:54

Hej

Jeg sad lige og funderede over hvad det koster at bruge sin WAP-telefon til
WAPPE i udlandet?
Koster det minuttakst til Danmark, når man lige vil WAPPE lidt ude i den
svenske natur, eller hvordan foregår det?

Hilsen
M@ds
mads@iname.com

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 29-12-00 19:31

> Koster det minuttakst til Danmark, når man lige vil WAPPE lidt ude i den
> svenske natur, eller hvordan foregår det?

Min ringer op til et TDM-nummer (gateway'en) og det vil koste minuttakst til
DK, såfremt jeg brugte den i Sverige
Hvis du ændrer opsætningen så den ringer til en lokal gateway er det en
anden snak.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet

Fra : M@ds

Dato : 29-12-00 21:30

In article <92il8s$ldi$1@news.inet.tele.dk>,
"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote:
> [...]
minuttakst til
> DK, såfremt jeg brugte den i Sverige
> Hvis du ændrer opsætningen så den ringer til en lokal gateway er det

Hvor kan man så finde nummeret på en lokal gateway, som man kan bruge
som dansk teledanmark mobil kunde?

Hilsen
M@ds
mads@iname.com

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : M@ds

Dato : 29-12-00 21:34

In article <92is7g$tqi$1@nnrp1.deja.com>,
M@ds <mads@iname.com> wrote:
> Hvor kan man så finde nummeret på en lokal gateway, som man kan bruge
> som dansk teledanmark mobil kunde?

Jeg vil gerne sige at jeg er specielt intereseret i svensk gateways,
men lister til andre lande vil også være gode.

Hilsen
M@ds
mads@iname.com

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : M@ds

Dato : 29-12-00 21:34

M@ds <mads@iname.com> wrote:
> Hvor kan man så finde nummeret på en lokal gateway, som man kan bruge
> som dansk teledanmark mobil kunde?

Jeg vil gerne sige at jeg er specielt intereseret i svenske gateways,

Fra : Anders H. Andersen

Dato : 31-12-00 00:23

On Fri, 29 Dec 2000 20:29:44 GMT, M@ds <mads@iname.com> wrote:

>Hvor kan man så finde nummeret på en lokal gateway, som man kan bruge
>som dansk teledanmark mobil kunde?
Prøv at kigge på nogle af de svenske portaler f.eks. www.passagen.se
(SOL) jeg mener at de har SMS opsætning til de lokale gateways. Hvis
du skal bruge en til Norge kan du prøve wapland.no

Hvilken takst betaler man egentlig når man ringer lokalt i udlandet
(normal takst for landet plus roaming afgift eller hvad)?

mvh
Anders