Vndmærkning af billeder
Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 01-02-02 09:53

Hej alle,
Jeg ved godt at spørgsmålet har været stillet før, men
jeg kan ganske enkelt ikke huske svaret

Med hvilket program kan man lave vandmærker i sit
billedmateriale ? Jeg bruger FP2000 og PSP ?

På forhånd tak for hjælpen.
mvh
Mette

--
Ann Mette Heindorff

Fra : jopa

Dato : 01-02-02 12:18

"Ann Mette Heindorff" skrev bla...
> Hej alle,
> Jeg ved godt at spørgsmålet har været stillet før, men
> jeg kan ganske enkelt ikke huske svaret

Spørgsmålet hører sikkert hjemme her news:dk.edb.grafik, men pyt du får
linket her. ved ikke mere om det er gratis at registrere sig.

http://www.digimarc.com

--

jopa
www.jp-web.dk