OpelGL og direct3d i counter-strike
Fra : Kurt Petersen

Dato : 01-02-02 09:20

Hej!
Når jeg spiller cs så kan jeg se alle de små firkanter murerne og jorden er
bygget op af.
Der er en anden der har skrever nogen lunde detn samme og bagefter fortæller
han "det virker nu fordi jeg har skifter til opelgl"

Hvad er opengl og hvordan skifter jeg til det?

Fra : Martin Møller

Dato : 01-02-02 11:26

"Kurt Petersen" <kurtpetersen@oncable.dk> skrev i en meddelelse news:3c5a4ef2$0$242$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> han "det virker nu fordi jeg har skifter til opelgl"
>

> Hvad er opengl og hvordan skifter jeg til det?

Dit grafikkort skal understøtte OpenGL ellers kan du ikke skifte til det.

Martin

Fra : Kurt Petersen

Dato : 01-02-02 12:23

Hvad mener du med understøtte

Fra : Kurt Petersen

Dato : 01-02-02 13:52

mir grafik kort understøtter det men HVORDAN SKIFTER JEG TIL DET

Fra : sls

Dato : 02-02-02 11:36

"> mir grafik kort understøtter det men HVORDAN SKIFTER JEG TIL DET

I Counter Strike

Configuration - Video - Options

Der kan du vælge OpenGL..
De fleste køre i 800*600

Mvh sls

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 01-02-02 14:01

"Martin Møller" wrote:

> Dit grafikkort skal understøtte OpenGL ellers kan du ikke skifte til det.

????

Du mener vil at driverne til grafikkortet skal understøtte OpenGL, da OpenGL er software ligesom DirectX.

Mvh

Bruno (som har svært at komme i tanke om et grafikkort hvis drivere ikke understøtter OpenGL med større eller mindre
held)