Hvilken mobiltelefon?
Fra : Hellfire

Dato : 29-12-00 00:22

Jeg står snart at skulle ud og købe ny mobiltelefon, men hvilken en skal jeg
vælge.
Disse modeller er på min ønskeliste:

Nokia 8210
Ericsson T28
Motorola v3688
Motorola v3690
Siemens s35i

Mit krav til mobilen er at den vejer under 100 g og der er indbygget
vibrator, wap ligemeget. Selvfølgelig et pæn design. Andre mobiler som burde
være på min liste?

Hvilken en er så bedst?
Er der nogen som har dårlige erfaringer med ovenstående?

Mvh Henrik

Fra : [SFS]Razzia

Dato : 29-12-00 02:23

Jeg synes du skal vælge en Nokia 8210 eller 6210, de har de bedste menuer
(gælder alle nokia telefoner) og så har disse modeller et elegant deseign.

Fra : Morten@Klostergaard.~

Dato : 29-12-00 09:07

> [...]
>
> Mit krav til mobilen er at den vejer under 100 g og der er indbygget
> vibrator, wap ligemeget. Selvfølgelig et pæn design. Andre mobiler som

Siemens kommer MEGET snart med en ny, S40

Prøv at kigge lidt på den.

\MK

Fra : J. S.

Dato : 29-12-00 15:03

<Morten@Klostergaard.dk> wrote in message

> [...]
være på min liste?

> Siemens kommer MEGET snart med en ny, S40

Du kan se S40 på http://www.siemens.dk/S40 - den kommer i slutningen af
januar.

Hvis prisen er underordnet kan du også kigge på den nye SL45 (meget
omfattende organiser funktion, 5 timers voice memo, voice control, voice
dialing, mp3 afspiller, udskiftelige MMC kort...32MB som standard o.m.a.).
Den finder du på http://www.siemens.dk/SL45.

Men S35i er også et godt valgt. Prøv at gå ind i en butik og få demonstreret
de forskellige telefoner. Alle større producenter har efterhånden styr på
menu'erne - Nokia er ikke de eneste. Det man er vandt til er typisk det som
man synes er bedst, men efter et par dage med en ny telefon, så er der ingen
problemer.

Godt nytår