Grps ???
Fra : Lars Hult

Dato : 28-12-00 23:16

Nogen der ved noget nærmere omkring GRPS, jeg læste en artikel i Alt om
data, men
kunne også godt tænke mig at høre hvad priser for at bruge GRPS vil være.

Prøvede at søge på teledk 's hjemmeside men det gav ikke noget hit og iflg.
AOD skulle de starte med det
24/1-2001.

Lars

Fra : Jan Ehlers Pedersen

Dato : 29-12-00 00:27

Hej Lars

Jeg så en nyhed i dag på Berlingske Tidendes hjemmeside, omkring
Sonofon og GPRS. De kan åbenbart levere fra den 2. januar, men
prisniveauet efter en billig introduktionsperiode bliver efter min
mening ret horribelt.
Du kan læse mere på http://www.berlingske.dk/it/artikel:aid=77187

Fra : Lars Hult

Dato : 30-12-00 14:03

Ja jeg må også erkende at det virker som om prisen er lidt vel dyr.
Men det falder vel som alt andet.

Lars

Fra : TF

Dato : 29-12-00 00:25

> [...]
> kunne også godt tænke mig at høre hvad priser for at bruge GRPS vil være.
>
> Prøvede at søge på teledk 's hjemmeside men det gav ikke noget hit og

Hedder det da ikke GPRS? Mener jeg da... kunne være, det hjalp på
søgningerne *G*

Hygge og godt nytår!
-TF

Fra : N/A

Dato : 30-12-00 13:38

Fra : Lars Hult

Dato : 30-12-00 13:38

Doooooihhhh.

jai kan jo ikke gøre for at jeg bordlind. ))))

Men tak for tippet.
Jeg prøver GPRS.

Lars