søker film
Fra : J,E

Dato : 01-02-02 00:57

Dette er ingen kultur film, men jeg søker en film som jeg så på canal+ for
en stund siden. rart med filmer som blir bedre og bedre etter vært som man
tenker over den. den handlet om et ungt forelsket par som etter vært avgikk
med døden. først hann så henne trur jeg. etter døden forsatte et nytt liv i
himmelen. her skulle det vise seg at de kansje skulle få et nytt liv på
jorden. de ble gjennfødt og måle nå ble og finne værandre tilbake. kan tenke
meg kansje at filmen heter noe sånt som evig kjærligehet eller no? har søkt
rundt overaldt snart men finner ikke filmen igjen. noen som kjenner igjen
det jeg prøver og fortelle her? kan noen hjelpe meg? kansje noen i canal+
også kunne vite dette men vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Takknemlig for
all hjelp jeg kan få.

--
Hilsen Jan Engebretsen
j-eng@online.no

Fra : Rhythm

Dato : 01-02-02 13:37

"J,E" <j-eng@online.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> det jeg prøver og fortelle her? kan noen hjelpe meg? kansje noen i canal+
> også kunne vite dette men vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Takknemlig

Måske er det filmen: What Dreams May Come med Robin Williams ?
http://us.imdb.com/Title?0120889
Den omhandler de du nævner og blev vist sidste gang i December på Canal+
(jeg så den selv, god film)

Mvh
Rhythm

Fra : Mogens

Dato : 01-02-02 13:54

On Thu, 31 Jan 2002 23:56:41 GMT, "J,E" <j-eng@online.no> wrote:

> [...]
>også kunne vite dette men vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Takknemlig for

Hej

Det er "What dreams may come" med Robin Williams fra 1998

http://us.imdb.com/Title?0120889

Mvh Mogens

Fra : J,E

Dato : 01-02-02 15:07

"Mogens" <moveng@mailme.dk> skrev i melding

> Hej
>
> Det er "What dreams may come" med Robin Williams fra 1998
>
> http://us.imdb.com/Title?0120889
>
> Mvh Mogens
Tusen takk. Dere er råe. Hilsen en stakkars nordmann.

Fra : jan engebretsen

Dato : 03-02-02 00:18

"J,E" <j-eng@online.no> wrote in message
> [...]
for
> all hjelp jeg kan få.
> ØØØhhh vel har leid filmen idag og det var nesten.
utrolig lik men den jeg mente ble hovedpersonen faktisk gjenfødt på jorden.
dette på en primiss og det var at han skulle finne tilb dama der. filmed er
god og de er utrolig like på mange måter. hjelp meg og finne den rette
filmen please.