Microstar Bundkort???!?
Fra : Morpheus

Dato : 01-02-02 00:26

Hej alle

Jeg skal have en AMD XP 1800 processor, og har delvist bestemt mig for et
"Microstar K7T266PRO2" bundkort! Men er der nogen der har erfaringer med
dette kort?? Er det godt, skidt?? Er det pengene værd??

--

Mvh.

Morpheus
ICQ: 14525258

Fra : Torben Nielsen

Dato : 01-02-02 16:44

> [...]
> for et "Microstar K7T266PRO2" bundkort! Men er der nogen der har
> erfaringer med dette kort?? Er det godt, skidt?? Er det pengene

Har selv samme processor på "storebror" (K7T266 Pro2 RU). Har lige
hjulpet en anden læser, og mig selv;), med RAM-problemer. Du skal være
opmærksom på at der kan være problemer med at bruge mere end en
RAM-klods ad gangen. I mit tilfælde skulle jeg placere mine 2 512MB
klodser i hhv. sokkel 1 og sokkel 3. Før jeg gjorde det gik WinXP ned
hvert minut! Desuden blev RAM ikke vist under POST. Dette problem lader
til at være til stede på flere MSI-bundkort.

Se evt.
http://cweb.msi.com.tw/eforum/index.php?target=article&tid=2503&page=1

Når det er sagt, kan jeg klart anbefale dig at købe et. Kortet er
stabilt og mit RAID-setup kører perfekt.

Mvh.

Torben

Fra : Jens Jensen

Dato : 02-02-02 21:42

Jeg har et Pro2 kort og det virker bare. Har ingen problemer haft med at
installere 2 sæt Ram klodser. En sidder i nr.1 den anden sidder i nr. 2.
Jeg køber gerne MSI igen. Har haft mit i 2 1/2 måned.

/Jens.