Ny cd med Kisser Og Søren
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-01-02 21:41

ADVARSEL: denne meddelelse indeholder oplysning om god musik

Ja, så er Kisser Og Søren også ude med en ny cd. Den hitter og hitter, som
der siges.

Hilsen Åge

Fra : alice_trauelsen

Dato : 31-01-02 22:47

Hej Igen
Det må jeg hører, det er næsten sikkert den ligger til mig på radioen,
vi plejer at få deres nye cd'er.
Ja, skal nok fortælle om den er god. Når ja, om JEG syntes den er god :)

Mange hilsner
Alice

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Petersen

Dato : 01-02-02 01:51

> Ja, så er Kisser Og Søren også ude med en ny cd. Den hitter og hitter, som
> der siges.

LOL... Du er sgu ikke så'n at slå af banen, Hr. Halldorson.

> Hilsen Åge

- Martin

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 01-02-02 09:12

The weakest link "Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]vvs.dk>, dared to
write this anyway:

>LOL... Du er sgu ikke så'n at slå af banen, Hr. Halldorson.

>- Martin

Jeg har bevæget mig rundt i nyhedsgrupper siden 98 og Åge er den
absolut første (og forhåbentlig sidste) der er røget i mit killfilter.

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 01-02-02 10:06

> Jeg har bevæget mig rundt i nyhedsgrupper siden 98 og Åge er den
> absolut første (og forhåbentlig sidste) der er røget i mit killfilter.

Men du har åbenbart ikke fulgt særlig godt med.... I så fald ville du
respektere diskussionen i dette forum, og lade Alice og Åge diskutere deres
dansktop, uden at trådene skal gennemsyres af afbrydende indlæg om Åge
selv - hold dit meta-helvede for dig selv, tak, og brug tiden på musik.

Mvh,
EN VOKSENDE SKARE AF UTILFREDSE FOLK SOM BARE VIL DISKUTERE MUSIK

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 02-02-02 09:01

"Ulrik Lauritzen" <allrecords@mail1.stofanet.dk> skrev i

> [...]
> og Åge diskutere deres dansktop, uden at trådene skal
> gennemsyres af afbrydende indlæg om Åge selv

Du har vist ikke opfattet, at det netop er mange af Åges svarindlæg
der er totalt malplacerede, idet de beskriver musik som fx en evt.
spørger absolut ikke har bedt om. Fx at henvise til hjernelamme
"oversættelser" af Elvis-numre, udført i dansktopstil, giver ingen
mening hvis der spørges til rockmusik.

> Mvh,
> EN VOKSENDE SKARE AF UTILFREDSE FOLK SOM BARE VIL DISKUTERE
> MUSIK

..... og så ER det jo god skik ikke at påberåbe sig meninger på
andres vejne.

Bjørn (der repræsenterer sig selv)

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 02-02-02 12:12

> [...]
> spørger absolut ikke har bedt om. Fx at henvise til hjernelamme
> "oversættelser" af Elvis-numre, udført i dansktopstil, giver ingen

Det vil sige vi er tilbage på børnhaveniveua? Når de andre må, må jeg også?
Hvor skal alt det pjat så stoppe, Bjørn. Sæt dog jeres killfiltre til, bland
jer udenom alt der ingen interesse har. Hvor svært kan det være?

> .... og så ER det jo god skik ikke at påberåbe sig meninger på
> andres vejne.

Sikke noget vrøvl, Bjørn. Du ved udmærket godt at flere folk har ytret samme
mening om jeres evindelige mundhuggeri. Jeg skrev flere end mig selv i håbet
om at I snart vil indse, at det bliver lettere irriterende i længden... Og
det er vi flere der mener, det vil jeg garantere. Kunne vi så hæve niveauet
lidt igen, måske?

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 03-02-02 23:28

> Det vil sige vi er tilbage på børnhaveniveua?

Du forstod ikke hvad jeg skrev?

> Hvor skal alt det pjat så stoppe, Bjørn. Sæt dog
> jeres killfiltre til, bland jer udenom alt der ingen interesse
> har. Hvor svært kan det være?

Hvis det er din indstilling - hvorfor har du så skrevet dit indlæg,
istedet for at følge dit eget råd?

> Sikke noget vrøvl, Bjørn. Du ved udmærket godt at flere folk
> har ytret samme mening om jeres evindelige mundhuggeri.

Det gør jo ikke dig til "en voksende skare" - det sætter dig til
gengæld ned på Åge-niveau, nemlig at udtale dig om noget du intet
ved om.

Mine indlæg kommenterer *musikken* - hvad OT er der ved det?

> [...]
> det bliver lettere irriterende i længden... Og det er vi flere
> der mener, det vil jeg garantere. Kunne vi så hæve niveauet

Som sagt: Når du nu har den universielle løsning, nemlig at springe
visse indlæg over eller slå dit killfilter til, hvorfor gør du så
ikke bare det?

DINE indlæg om MINE betragtninger om fx dansktop er jo egentlig de
eneste OT-indlæg (OK - mine svar til dig er vel også).

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 03-02-02 23:57

Bjørn Løndahl <bear@flirt.dk> wrote in message
> "Ulrik Lauritzen" <allrecords@mail1.stofanet.dk> skrev i

> Du forstod ikke hvad jeg skrev?

Jo.

> Hvis det er din indstilling - hvorfor har du så skrevet dit indlæg,
> istedet for at følge dit eget råd?

I håbet om, at man generelt kunne stoppe med mudderkastning. Flere har
henvist til dk.mudderkastning. Jeg har heller ikke tænkt mig at kommentere
jeres konflikter længere, men håbede på at kunne appellere til jeres voksne
side. Det lykkedes så ikke.

> Det gør jo ikke dig til "en voksende skare" - det sætter dig til
> gengæld ned på Åge-niveau, nemlig at udtale dig om noget du intet
> ved om.

Tja, som sagt er der flere gange blevet henvist til dk.mudderkastning - er
det ikke at vide nok? Og nej, det gør ikke mig til en voksende skare. Jeg
omtaler stadig mig selv i ental.

> [...]
>
> Som sagt: Når du nu har den universielle løsning, nemlig at springe
> visse indlæg over eller slå dit killfilter til, hvorfor gør du så

Jvf. tidligere svar.

> DINE indlæg om MINE betragtninger om fx dansktop er jo egentlig de
> eneste OT-indlæg (OK - mine svar til dig er vel også).

Niks. Jeg kommenterer ikke dine kommentarer om dansktop, men din
metakommunikation med Åge, altså jeres snak om hvordan man snakker, jeres
snak om hinanden snak og så videre...

Ulrik

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-02-02 06:21

Bjørn Løndahl <bear@flirt.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:8idk3a.cu9.ln@news.4952.dk...
> "Ulrik Lauritzen" <allrecords@mail1.stofanet.dk> skrev i

SVAR: Bjørn, du skal da vist være den sidste til at tale om at opfatte. Har
du opfattet at at det her er Dk.musik. Og med din opførsel er det nok dig
der er malplaceret her.

SVAR: Kun så længe du er her. Du henvises venligst men bestemt til
dk.børnehave - Tag evt. John K. i hånden og smut derhen og leg.

Du forstod ikke hvad jeg skrev?
SVAR: Nej, hvem gjorde det - der er jo hverken hoved eller hale på dit
evindelige ævl

> Det gør jo ikke dig til "en voksende skare"
SVAR: Nej, det gør OS til en voksende skare

Fra : John K

Dato : 04-02-02 14:02

> SVAR: Bjørn, du skal da vist være den sidste til at tale om at opfatte.
Har
> du opfattet at at det her er Dk.musik. Og med din opførsel er det nok dig
> der er malplaceret her.

Med din snæversynethed er det vist nærmere dig der er malplaceret - hvad med
at smutte hen i
dk.aage.her.er.kun.mine.holdninger.rigtige - det er alligevel den måde du
debatterer på hele tiden.

> SVAR: Kun så længe du er her. Du henvises venligst men bestemt til
> dk.børnehave - Tag evt. John K. i hånden og smut derhen og leg.

Det fortæller jo en del om dit niveau - det er vist dig der skal et smut
forbi børnehaven.
- jeg er sikker på at de små vil nyde dig fremføre "Den knaldrøde gummibåd"

> Du forstod ikke hvad jeg skrev?
> SVAR: Nej, hvem gjorde det - der er jo hverken hoved eller hale på dit
> evindelige ævl

Er der nogen der tÅger rundt er det da dig. Prøv at tænke lidt mere over de
svar der kommer til dig i dk.medier.tv, dk.medier.radio og dk.kultur.musik.
Mærkeligt at du kan få så mange menneskers pis i kog - måske er det din
fremtoning der er noget galt. Bemærk: jeg anfægter ikke dine holdninger til
dansktopmusik og lignendende - dem har du sku' lov til at have.

> SVAR: Nej, det gør OS til en voksende skare

Mærkeligvis er der også en voksende skare der er trætte af din femtoning.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 16-02-02 22:30

"Ulrik Lauritzen" <allrecords@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> dansktop, uden at trådene skal gennemsyres af afbrydende indlæg om Åge
> selv - hold dit meta-helvede for dig selv, tak, og brug tiden på musik.

Hørt, hørt. Selv om jeg absolut ikke bryder mig om dansktop musik (jeg
finder det tandløst og fantasiforladt ... måske ligefrem fordummende), kunne
jeg aldrig finde på at nedgøre de personer der hører det. Dem om det. Ens
musiksmag bestemmer man da heldigvis selv endnu.

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-02-02 01:35

Kim Frederiksen <kim.frederiksen@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c6ecf6a$0$22381$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Hørt, hørt. Selv om jeg absolut ikke bryder mig om dansktop musik (jeg
> finder det tandløst og fantasiforladt ... måske ligefrem fordummende

> mvh
> Kim Frederiksen
________

Sådan! og jeg finder P3-pop værende totalt intetsigende, en omgang
organiseret støj og ligefrem skadeligt for hørelsen med deref følgende
mindre mulighed for at kunne forstå og deltage i samfundsudviklingen. Var
der nogen her som omtalte ordet "fordummende", hmmmm............

Hilsen Åge
(Dansktoplyttere tror i hvert fald ikke at tomater er noget som svæver 10
cm. over jorden og bliver ædt af agurker)

Fra : John K

Dato : 17-02-02 01:58

> Sådan!

Sådan hvad?

Sålænge du ikke fatter der er dit ordvalg og ikke din trang til
dansktopmusik, sker der sku' ingen ændringer i tonen i en del personers svar
til dig - Sådan!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-02-02 14:25

John K <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c6f0061$0$18457$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Sådan hvad?

sker der sku' ingen ændringer i tonen i en del personers svar
> til dig - Sådan!
________

Hørt ! - Det samme gælder også ordvalget fra os til dem. Så deeetttt.

Fra : Slagerhader

Dato : 17-02-02 02:39

> (Dansktoplyttere tror i hvert fald ikke at tomater er noget som svæver 10
> cm. over jorden og bliver ædt af agurker)
>
> Hvem tror det?????
Og hvordan ved du egentlig det??????
Der er da mange senile der lytter til dansk top,tror jeg.
Den slags musik er jo designet til den aldersgruppe.
Skal man ikke også være lidt virkelighedsfjern for at godtage
sådan nogle tekster?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-02-02 14:30

Slagerhader <tulREMOVEMEE@tdc.adsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c6f0a40$0$89114$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> Den slags musik er jo designet til den aldersgruppe.
> Skal man ikke også være lidt virkelighedsfjern for at godtage
___________

Hihi , Der er da mange åndsfraværende personer som lytter til P3-musik, tror
jeg. Folk som ikke aner hvad statsministeren hedder. Man skal da også være
lidt virkelighedsfjern for at godtage sådan noget støj.

Hilsen støjhader

Fra : Henrik Vest

Dato : 01-02-02 11:43

> Jeg har bevæget mig rundt i nyhedsgrupper siden 98 og Åge er den
> absolut første (og forhåbentlig sidste) der er røget i mit killfilter.

Men det virker ikke specielt godt ??
Og hvorfor sætte Åge på ukig, han har vel også ret til at ha' sin mening om
musik - eller er det kun en begrænset skare der må ytre sig ?
Henrik V. hallo_derude@hotmail.com

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 02-02-02 09:03

"Henrik Vest" <hallo_derude@hotmail.comXX> skrev i

> Men det virker ikke specielt godt ??
> Og hvorfor sætte Åge på ukig, han har vel også ret til at ha'
> sin mening om musik - eller er det kun en begrænset skare der
> må ytre sig ? --

Jamen ingen bliver da begrænset i deres ret til fri ytring, blot
fordi de bliver sat i et kill-filter. Om de blot ikke bliver læst
eller bliver sat i filteret er vel en privat sag for hver enkelt?

Fra : Henrik Vest

Dato : 05-02-02 17:04

> Jamen ingen bliver da begrænset i deres ret til fri ytring,
OK .. heller ikke Åge ?

> Om de blot ikke bliver læst
> eller bliver sat i filteret er vel en privat sag for hver enkelt?
Jeps .. men hvorfor så meddele det i fuld offentlighed ?
Henrik V. hallo_derude@hotmail.com

Fra : Henrik Vest

Dato : 05-02-02 10:46

> Jeg har bevæget mig rundt i nyhedsgrupper siden 98 og Åge er den
> absolut første (og forhåbentlig sidste) der er røget i mit killfilter.

Det er ganske pudsigt, Åge har startet en tråd om noget som interesserer ham -
hvorfor læser du hans indlæg, hvis du alligevel vil sætte ham på ukig ?
Henrik V. hallo_derude@hotmail.com

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 05-02-02 13:27

The weakest link "Henrik Vest" <hallo_derude@hotmail.comXX>, dared to
write this anyway:

>Det er ganske pudsigt, Åge har startet en tråd om noget som interesserer ham -
>hvorfor læser du hans indlæg, hvis du alligevel vil sætte ham på ukig ?

Åge har også blandet sig i meget som ikke har en skid med dansktoppen
at gøre. Og nu læser jeg jo af gode grunde ikke hans indlæg mere.

Fra : Henrik Vest

Dato : 05-02-02 17:01

> Åge har også blandet sig i meget som ikke har en skid med dansktoppen at gøre.
Og far er ikke vred, far er skuffet ... eller er det omvendt, så derfor skrev du
dette indlæg i denne tråd ?

> Og nu læser jeg jo af gode grunde ikke hans indlæg mere.
Javel ja ..? Jamen, så lever vi alle lykkeligt ...
Henrik V. hallo_derude@hotmail.com

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 06-02-02 11:21

> [...]
write this anyway:

>Og far er ikke vred, far er skuffet ... eller er det omvendt, så derfor skrev du

Du skal vist holde op med at sniffe lim, hvis folk skal forstå hvor du
vil hen.

>Javel ja ..? Jamen, så lever vi alle lykkeligt ...

Og prøve så lige at finde ud af hvad et killfilter er.

Fra : Henrik Vest

Dato : 07-02-02 00:44

> Du skal vist holde op med at sniffe lim, hvis folk skal forstå hvor du
> vil hen.
Nu var det en sætning med et ikke særligt højt lixtal, så folk med bare syv
års skolegang burde kunne forstå den.
Hvorfor tror du folk sniffer lim, blot fordi de taler dig imod - eller det
blot din måde at udtrykke vrede og afmagt på ...?

> Og prøve så lige at finde ud af hvad et killfilter er.

Prøv at følge nogle af de tråde der interesserer dig istedet ...
--
med vanlig hilsen
Henrik V. hallo_derude@hotmail.com

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-02-02 06:03

Henrik Vest <hallo_derude@hotmail.comxx> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c61bf4a$0$62901$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Prøv at følge nogle af de tråde der interesserer dig istedet ...
> --
> med vanlig hilsen
> Henrik V. hallo_derude@hotmail.com
_________________

Helt enig. Jeg undrer mig også. At bevægese sig rundt i tråde som ikke
interesserer en ? - Måske er det en besættelse for nogle at kunne genere
tilfældege folk mest muligt. Tjahhh.... ?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-02-02 06:42

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c620a14$0$22309$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> interesserer en ? - Måske er det en besættelse for nogle at kunne genere
> tilfældege folk mest muligt. Tjahhh.... ?

Hovsa. Diskussionen og alle de folk der er med i den, er ved at være lidt
forvirrende.
Hvis der er tale om at det er Lars H. som skifter identitet er det
selvfølgelig ikke p.g.a. at han ikke tør stå ved sin mening. Tværtimod. Men
for mange andre kan det være derfor. Men inden jeg snart ikke kan finde ud
af hvad jeg selv hedder vil jeg liiiige skyde en sidebemærkning ind. Hander
den her tråd om Kisser og Sørens cd ?

Hilsen Åge
(aner snart ikke hvem der er hvem - hvornår stopper alt det her ?)

Fra : John K

Dato : 07-02-02 14:37

> Hilsen Åge
> (aner snart ikke hvem der er hvem - hvornår stopper alt det her ?)

Den dag du stopper med at komme med indlæg

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-02-02 16:35

John K <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c62834f$0$209$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> Den dag du stopper med at komme med indlæg
____________

I guder. Så lang tid kan jeg ikke skue frem

Fra : John K

Dato : 07-02-02 18:33

> ____________
>
> I guder. Så lang tid kan jeg ikke skue frem

Nej, jeg frygtede det

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 07-02-02 10:56

> [...]

>blot din måde at udtrykke vrede og afmagt på ...?

>Prøv at følge nogle af de tråde der interesserer dig istedet ...

Denne tråd om at jeg ikke må komme Åge i mit killfilter interesserer
mig. Jeg har stadig ikke forstået hvorfor?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-02-02 16:41

Thomas Lund Hansen <thomas@BACKSPACETHISbendejo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:5lj46u01705hng73qtkj8d93vm1emjvjdr@4ax.com...
> The weakest link "Henrik Vest" <hallo_derude@hotmail.comxx>, dared to
> write this anyway:

> Denne tråd om at jeg ikke må komme Åge i mit killfilter interesserer
> mig. Jeg har stadig ikke forstået hvorfor?
_________

Jeg tror efterhånden ikke at der er noget at skulle forstå. Så det er du
ikke ene om. Denne tråd er blevet udsat for et hackerangreb af folk med
ring-i-næsen og kæde-om-halsen-holdninger. Altså typiske nørder som bruger
udtryk som ingen aner hvad betyder. Eksenpler: Killerfilter, OT, TO, Fut,
prut, plidder og pladder og fanden og hans pumpestok. Det her er snart det
rene øf i svinestien. Var det Kisser Og Sørens cd det startede med, inden
hackerangrebet ?

Fra : Kasper Aae

Dato : 07-02-02 21:29

On Thu, 7 Feb 2002 16:41:17 +0100, "Åge Halldorsson"
<halldorsson@post.tele.dk> wrote:

>Denne tråd er blevet udsat for et hackerangreb af folk med
>ring-i-næsen og kæde-om-halsen-holdninger.

"It's so cute when you laypeople try to understand geography."

- Wally, Monkey Island 2.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-02-02 22:24

Kasper Aae <nospam@for.me> skrev i en
nyhedsmeddelelse:tpo56usl9dtqscvs6vdvmtpnv55d639uon@4ax.com...

> "It's so cute when you laypeople try to understand geography."
> - Wally, Monkey Island 2.
´SV: ?????

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-02-02 18:48

Thomas Lund Hansen <thomas@BACKSPACETHISbendejo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:0qjv5u4rsfn5jgbc4p5fge3vvq03kt2dhf@4ax.com...
> [...]

> Åge har også blandet sig i meget som ikke har en skid med dansktoppen
> at gøre. Og nu læser jeg jo af gode grunde ikke hans indlæg mere.

SVAR: Nu spiser vi lige brød til, ikke? - Jeg har, mig bekendt, aldrig gået
ind med en kommentar i en tråd som behandler en musikgenre eller
musikgruppe, som ikke interesserer mig. Der hvor jeg er kommet kommentarer
om andre musikgenre er når "uvedkommende er gået ind i en tråd for at
sabotere en
debat som f.eks. behandler et dansktop/country-spørgsmål. Så får den hele
armen.