Værktøjslinier i IE6
Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 31-01-02 21:29

Hej, alle linier bortset fra titellinien incl. knapperne er forsvundet.
Ved man, hvordan man gendanner dem? Spørgsmålet var oppe for en stund
siden, men jeg husker ikke løsningen.
thomas

Fra : Mogens

Dato : 31-01-02 22:11

On Thu, 31 Jan 2002 21:29:13 +0100, "ThomasD \(dk\)"
<ruthruth@teleline.es> wrote:

>Hej, alle linier bortset fra titellinien incl. knapperne er forsvundet.
>Ved man, hvordan man gendanner dem? Spørgsmålet var oppe for en stund
>siden, men jeg husker ikke løsningen.
>thomas

Højreklik på menubjælken og sæt flueben til igen

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 31-01-02 22:27

Fra : Leony

Dato : 01-02-02 15:12

"ThomasD (dk)" <ruthruth@teleline.es> skrev i en meddelelse

> alle linier bortset fra titellinien incl. knapperne er forsvundet.

Den ligger i vis->værktøjslinie.
Ved ikke om du kan se denne.
Måske du kunne installere oveni og på den måde reparere den.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 03-02-02 12:06

"ThomasD (dk)" <ruthruth@teleline.es> escribió en el mensaje
> Hej, alle linier bortset fra titellinien incl. knapperne er
forsvundet.
> Ved man, hvordan man gendanner dem?

Problemet er løst, ganske enkelt faktisk, h.klik på skrivebordets
proceslinie og aktiver linierne derfra. Undervejs fik jeg en "Reset
toolbar"-fil fra en MS MVP i msnews.microsoft.com, den kan også gøre
arbejdet. Hvis nogen skulle få brug for den nu eller i fremtiden, har
jeg den på HDen.
Undervejs opdagede jeg en fin feature i IE, den såkaldte KIOSK-mode,
d.v.s. at man åbner web-siden i et vindue helt uden linier, altså også
uden titellinien. Hvis metoden ikke er kendt i gruppen i forvejen, skal
jeg gerne publicere den.
thomas